M-am hotărât…

ianuarie 12, 2013 la 6:22 pm | Postat in Uncategorized | 15 comentarii

…pentru ce-mi doresc anul acesta.

Vă întrebam şi pe voi pe la începutul anului, ce să-mi doresc pentru noul an. Dilema era între minte şi noroc. Ei bine, m-am hotărât, îmi doresc să am mult noroc şi un dram de minte.

Şi nici nu s-a sfârşit bine anul şi a început un altul că uite norocul îmi surâde din tolba moşului lui Călin, care a decis că sunt una dintre câştigătoare şi sigur norocoase. Parcă a ştiut moşul ce să-mi lase sub bradul lui Călin, care apoi mi l-a trimis prin poştă.

Ia priviţi! Sper că reuşiţi să descifraţi ce scrie, dacă nu vă spun eu:

- Dire Straits Brother in Arms

SAMSUNG

Ia ascultati si va delectati.  ;)


15 comentarii »

Feed RSS pentru acest post. TrackBack URI

  1. pare-se că tu şi moşul ce a adus cd-urile aveţi cam aceleaşi gusturi, că el a lăsat de două ori Dire Straits şi o dată Eric Clapton :)

    • Mosul asta pe langa ca are aceleasi gusturi ca mine a fost si foarte generos asa ca-i multumesc. :)

      • o să îi transmit când l-oi mai întâlni, adică peste vreo 11 luni şi un pic :)

      • Mult se lasa asteptat mosul asta. :)

      • ce să faci, o dată pe an are şi el drum pe aici ;)

  2. Felicitari, am bucur cand cineva castiga lucruri care ii plac!

    • Multumesc, da, chiar sunt foarte incantata de CD. :)

  3. eeeeeeeeeeeeeeeeeei… deci la tine a ajuns brothers in arms! poate ne vedem la marc knopfler în aprilie! ;)
    felicitări! mă bucur pentru tine, e un album minunat… şi îl meriţi.

    • multumesc psi :) Nu stiu daca merit mai mult ca altii, dar m-am bucurat pentru ca l-am primit. :)
      Este un album minunat, ai dreptate. :)

      • îl meriţi! ;) îl meriţi pe deplin!

      • In sfarsit…spun ca nu mai mult decat altii, psi. :)

  4. N-am descifrat, dar am recunoscut coperta pen’ca-l avem si noi… :-) Excellent gift! I-am vazut în concert “pe vremuri”, iar Mark Knopfler vine periodic p-acilisea… :-) I I love Eric Clapton, too… :-)

    • Da, este. :) Nu am fost la nici un concert de-al lui. :)
      Dar si Clapton e extraordinar. :)

  5. ar merge mai bine in proportii egale, dar cred ca ai ales exact ce trebuia…

    • :) :) :) Mosule, am ajuns la concluzia ca degeaba ai minte multa daca n-ai noroc. Ma multumesc cu un dram de minte pentru a face fata carului cu noroc. ;)
      de parca cineva tine cont de doleantele mele …;)


Lasă un răspuns

Create a free website or blog at WordPress.com. | The Pool Theme.
Entries şi comentarii feeds.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 252 other followers

