Jurnal…

august 20, 2014 la 9:16 pm | Publicat în de-ale noastre, jurnal aiurit, Uncategorized | 8 comentarii

…aiurit-18
Îmi simt fiecare muşchi pe care-l am. Asta pentru că m-a apucat hărnicia şi am întors bucătăria pe dos şi m-am apucat de văruit. Dar acum mi-e bine când o văd aproape gata, văruită. Nu prea o recunosc, pentru că nu a ieşit culoarea care am avut-o până acum, adică culoarea dovleacului. Ai mei spuneau că se simt ca-ntr-un dovleac, cu pereţii portocalii şi faianţa şi gresia verde. Acum tot orange am vrut să fie, dar n-a ieşit aşa, ci mai degrabă un portocaliu rozaliu, dar asta este, aşa va rămâne până la anul.
Dar nu despre asta doream să scriu, ci despre latura sensibilă a fiului meu. Ieri seară a venit acasă cu un pui de pasăre, pe care l-a găsit pe trotuar. Probabil picase din cuib. Primul lucru a fost să-mi spună că-l ţine doar o zi, până o să-l vadă că poate să zboare. Asta ştiind că nu sunt de acord să ţină păsările captive. Ei, păsăroiul e încă acasă la noi, nu ştie să zboare, dar mi-e drag să-mi privesc băiatul hrănind pasărea. Când îi dă să mănânce, puiul cască ciocul de parcă mama pasăre i-ar da să mănânce. Îl scăpase prima seară pe jos, iar atunci când puiul a sărit speriat spre el, fiul meu se retrăsese în spate.
– Ce-i, ţi-e frică de el? l-am întrebat.
– Nu, dar mi-e frică să nu-l strivesc, mi-a răspuns.
Fiul meu e un împătimit al calculatorului, aşa că zâmbesc văzând cu cât drag şi cu câtă responsabilitate hrăneşte puiul.
Am căutat pe net, cred că e o privighetoare. Am aflat că privighetorile sunt păsări migratoare, aşa că s-ar putea ca acel ,,până mâine,, să se transforme ,,până-n primăvară,, asta pentru că nu prea cred că puiul ar putea să-şi ia zborul spre ţările calde acum în toamnă.
Vom vedea…

8 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Și eu am fost precum fiul tău, crezând că pot să țin o pasăre sălbatică în captivitate, chiar și după însănătoșire. Era tot privighetoare, dar a murit zbătându-se noaptea să se elibereze. Sper să nu fie cazul…

    Apreciază

    • Din pacate, puiul a murit. Nu s-a zbătut, dar am descoperit că era lovit, aşa că azi, a murit.

      Apreciază

      • Ce trist, pacat ca nu a fost dus la medic.

        Apreciază

      • Da, mă simt vinovată. Uneori grija plină de iubire nu e de ajuns. 😦

        Apreciat de 1 persoană

  2. Chestia cu responsabilitatea e grozava, e o lectie la care unii adulti au inca restante 😛
    Cred ca portocaliul ala rozaliu e placut la vedere 🙂

    Apreciază

    • Da, îmi place să-l văd că e o persoană responsabilă. Sper că va deveni şi un adult la fel de responsabil.
      Nu se prea potriveşte cu verdele gresiei, dar o să ne obişnuim. 😉

      Apreciază

  3. 9, fiu’ tau trebuie sa fie extrem de sensibil, m-ai înduiosat profund, pen’ca acu’ vreo luna si ceva mi s-a întâmplat la fel cu un puisor de mierla cazut din cuib… de m-am „jelit”, pur si simplu… 😦 c’est la vie et la mort…

    Apreciază

    • Este un băiat sensibil care-şi ascunde sufletul sub o mască de băiat dur. 😉
      Uneori se pare nu ne putem pune de-a curmezişul sorţii, Mel.

      Apreciază


Lasă un comentariu

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

Soluciones Colina

Inmobiliaria Bienes Raíces Proyectos e Inversiones

Bijuterii cu suflet

Strălucirea este necesară

Imaginary Coffee

Sometimes, we need fantasy!

Se mai întâmplă

De obicei râd, dar uneori nu.

Cristiftene

“Cât despre mine, sunt un optimist."

brăilaltfel

braila vazuta prin ochii mei

gânduri însingurate

eu cu gândurile mele… şi… atât!

Poeme despre nimic

gânduri, aberații, nedreptăți

SUNT UN ADOLESCENT REBEL

proză scurtă și căței

Texte pe față

Zic ce-am de zis

muzele albe

texte, desene și fotografii de Cristina-Monica Moldoveanu

Cronopedia

... în fuga amintirilor cronopediene...

Blog Anonim.

Ziua de azi e unica. Ai grija de timpul tau.

Fum de Ţigară

Simte,dar taci.Scrie.

Blog-ul lui Adrian

Gânduri, şoapte, pași în strungi şi verbe…

Cafeaua de dimineață

Cuvinte dintr-o ceașcă de cafea

Derivată din D.

You know my name, not my story.

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri

BUCĂTĂRELI LA BORCAN

Primul blog românesc despre murături, dulcețuri și alte chestii la borcan. Probabil singurul.

gradina2016

Despre gradina in anul 2016

"Enciclopedie deschisă"

blog arădean de cultură generală

MM's Blog

The best gift you are ever going to give someone— the permission to feel safe in their own skin. To feel worthy. To feel like they are enough. — Hannah Brencher

pisicablonda

let it come natural

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

j u r n a l d e b u b u r u z ă

locul unde visurile devin cuvinte

Fărâme de suflet şi de viaţă

" You'll stay with me? Until the very end... "

Evelics's Blog

Just another WordPress.com weblog

Doar un leu

Blog despre importanta fiecarui leu

mondeadrian

există zi există noapte exist şi eu pentru a le-ncurca pe toate!

9

...cu capul în nori și piciorele pe pământ.

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți