Nu ştiu cum e…

Decembrie 20, 2013 la 7:41 pm | Postat in Uncategorized | 14 comentarii
Etichete: , ,

…la alţii, dar la noi, deocamdată, mereu e casa plină. Din punctul ăsta de vedere, nu pot să mă plâng, mi-e taaaare bine, noroc cu gaşca mea veselă. I-am încurajat mereu să vină cu prietenii acasă, chiar dacă asta a însemnat pentru mine să nu am prea multe zile liniştite dar aşa am ştiut ce fel de prieteni au. Ţin minte că de ziua mea, să fi fost ei prin clasa a VI a m-au anunţat că vor să ţină o petrecere în pijama. Am cam bombănit eu că nici măcar de ziua mea nu mă slăbesc de corvoadă, dar ei au petrecut, au râs, aşa că a fost o zi veselă, iar dacă aş crede că în funcţie de cum e ziua ta, aşa îţi va fi tot anul, ar fi trebuit s-o duc dintr-o petrecere în alta. Sigur nici zilele de Halloween nu le voi uita, văzând 5-6 copii meşterind de zor, iar eu cu inima cât un purice să nu cumva să-şi taie degetele.

Acum că au crescut, obiceiul le-a rămas, azi, mâine şi probabil poimâine voi avea iar casa plină, de data asta cu prietenii fiului meu. Adică vor fi trei băieţi de 17-18 ani care sigur nu vor dormi noaptea, vor petrece povestind, cântând, râzând… Ei Lotusel, când să mai şi scriu? Chiar şi cadourile de Crăciun, o parte, le voi cumpăra, probabil, abia luni.

Dar nu-mi pare rău, azi-mâine îşi vor lua zborul şi-i voi vedea atât de rar…  

 

14 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. A fost odata ca niciodata…..acele zile cu copii, acum, chiar daca are aceeasi varsta ca si fiul tau, Maria mea si-a mutat gasca in mall . Sunt singura, singura, de fapt, eu, voi si vplay .😀

    • Băieţii nu prea sunt consumatori de…mall.🙂 Aşa că stau liniştiţi, acum cu burţile pline. Vorbesc, mai stau la calculator, mai ,,chinuie,, chitara sau orga, aşa că nu mă simt singură. Tocmai mi-au arătat o animaţie care au făcut-o pe calculator.🙂

  2. O sa vina cu iubitii sau iubitele, apoi urmeaza nepotii. Apoi stranepotii. Si strastranepotii. Apoi ingerii. Tot Raiul, de fapt.

    • Văleu! Cuvânta, chiar tot Raiul??? Unde-i cazez pe toţi??🙂🙂🙂

      • Acolo nu-i problema de spatiu, d-aia e Rai!

      • Glumeam…Dar mă gândeam acum că fiecare şi-ar putea face şi aici pe pământ colţişorul lui de rai.😉

      • Sau trebuie doar sa-l pastreze, din cate imi pare mie la tine🙂

      • Eh, am si eu probleme Cuvânta, la fel ca oricare dintre ceilalţi… Nu e mereu Rai nici la mine.😉

  3. Eu mi-as fi dorit o casa plina:)
    E doar cum simti tu, cum ti-e bine🙂

    • De fapt mereu am trăit cu casa plină. Si când eram noi copii, aşa era şi la noi. Eram noi trei fraţii, mai aveam doi veri care mai mult erau la noi decat acasa si sigur prietenii, prietenele…
      Asa ca e normalitate pentru mine.

      • In imaginatia mea, pe langa casa plina cica mai stiam sa fac si cozonaci – in realitate nu stiu🙂
        Stii tu, la scris ma refeream ca e dupa cum simti, dupa cum ti-e bine – mi se mai intampla ca nu intotdeauna sa pun in cuvant, ceea ce gandesc🙂

      • Daca aveai casa plina sigur ca ai fi stiut sa faci si cozonaci. Bine si eu ma mir atunci cand cozonacii imi ies faini.🙂🙂🙂 De fapt alor mei le place sa fie multa umplutura, asa ca in detrimentul cresterii cozonacului pun mai multa umputura. In rarele zile in care raman singura nu fac nimic de mancare.:)

      • Eu as fi fericita daca cozonacii ar fi doar cu umplutura si eventual o foita de maxim un centimetru aluat🙂 Exista ceva ce se numeste baigli, seamana cu cozonacul, are multa, multa umplutura, intr-un an, aproape mi-a iesit🙂
        Asa cum aproape mi-a iesit ultima ciorbita facuta, cu perisoare; cand sa ma umflu si eu in petale de capodopera facuta, s-au dezintegrat perisoarele🙂
        Eu ma mai joc prin bucatarie, dar nu exagerez🙂 Cand nu-i picior de muritor pe langa mine, traiesc cu mere, ciocolata si din astea🙂

      • Da, baigli le place si alor mei.🙂 Cât despre perişoare, pun un albuş de ou în compoziţie şi las să fiarbă încet ciorba. Aşa nu se dezintegrează perişoarele.😉
        Ciocolată mănânc rar, dar merele îmi plac la nebunie.


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

Cafeaua de dimineață

Cuvinte dintr-o ceașcă de cafea

Derivată din D.

Diana, îmi pare bine*

Sâmburi

Niciun sâmbure nu e ceea ce pare a fi.

ZurliuBlog

"Trăiesc vremi de nebunie, dar, ca să le-nfrunt, îmi spun: Voi trăi cum mi se cere!... D-aia-s uneori... nebun.."--Goethe

Imagini și cuvinte

Despre oameni - fascinante creaturi/ Despre locuri - autentice trăiri

Paul Gabor

Rătăcit în Căpșunistan

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri

BUCĂTĂRELI LA BORCAN

Primul blog românesc despre murături, dulcețuri și alte chestii la borcan. Probabil singurul.

gradina2016

Despre gradina in anul 2016

"Enciclopedie deschisă"

blog arădean de cultură generală

MM's Blog

The best gift you are ever going to give someone— the permission to feel safe in their own skin. To feel worthy. To feel like they are enough. — Hannah Brencher

(re)flexii

Legea Watergate: "Corupția guvernamentală e denunțată întotdeauna la timpul trecut."

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

Ana.

Gandurile unei mame curioase

pisicablonda

let it come natural

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

j u r n a l d e b u b u r u z ă

"lumea e plină de simboluri. buburuza e metafora mea."

Fărâme de suflet şi de viaţă

" You'll stay with me? Until the very end... "

Evelics's Blog

Just another WordPress.com weblog

Doar un leu

Blog despre importanta fiecarui leu

mondeadrian

există zi există noapte exist şi eu pentru a le-ncurca pe toate!

9

Just another WordPress.com site

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O ciudata

Ciudata viata.....

natural 100%

pentru un corp sănătos

blue cafe

Don't worry about knowing a lot , you know what is useful , and that's what counts :)

Din viață ca-n piață

-the funny side of stories-

doar nicole...

...foind de zor/...cu rânduri și cu imagini, ce dansează printre pagini...

prinviatacaltor

"Viitorul apartine celor ce cred in frumusetea propriilor vise."

Un an în Vanuatu

- jurnal de savoir-être -

BodyGeek – Sănătate și frumusețe

Just another WordPress.com site

Dubii, Spaime si Solutii

Dubii, Spaime si Solutii

Casa care adăposteşte gânduri • Editura Excelsior Art

„Cartea bună este ca o conversaţie cu un om deştept” • Cartea – prietenul care nu trădează!

seradevise

un colaj-dialog in timp si dincolo de timp

ORIZONT ALTERNATIV

cultura, atitudine civica, informatie

