Nu faceti…

Ianuarie 24, 2014 la 5:45 pm | Postat in Uncategorized | 16 comentarii
Etichete: ,

…ca mine, ceaiul, dar mie îmi place teribil aşa, cum îl fac eu, adică amestecat, dintr-o multime de plante.

1. coada racului 

2. coada calului

3. coada şoricelului

4. codite de cirese

5. sunătoarea

9. toporasi

10.petale de trandafiri

11. flori de soc

12. cimbrisor

13. frucre de maciese, paducel

14. coji de gutui, mere si portocale

15. chimen

16. flori de mâna Maicii Domnului 

17. flori de tei

18. frunze de zmeur şi căpşuni

Sigur si lamaie sau un strop de vin. 

Cum l-aş numi? Ghiveci de…ceai.  

Cred că v-aţi plictisit deja câte plante conţine ceaiul meu.🙂 Voi cum consumaţi ceaiul? Simplu sau amestecat…haotic?

Şi ştiţi ce ar merge cu un ceai cald? O cana!

 

16 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Am cana de ceai cu desene ale zodiei mele, si imi fac ceaiul favorit din amestec de ceai verde si frunze de portocal . Este mai tare decat un expresso . 😀

    • Imi place ceaiul verde cu lămâie.🙂 Uite că de ceaiul verde am uitat.🙂

  2. Eu beau ceai in doua situatii: daca sunt groaznic de bolnava sau vara, rece, de la frigi🙂
    Da’ ceaiul tau cam pare un ghiveci autentic🙂

    • Mie chiar imi plac ceaiurile.🙂 sigur, nu prea e corect cum procedez, dar dupa ce se usca plantele, imi place sa le amestec.🙂

  3. Imi place sa beau ceai in tot felul de combinatii dar nu cu asa multe plante ca nu i-as simti gustul. Amestec maxim 3 plante. Si imi place foarte mult sa pun si ghimbir.:)

    • Asa cum procedezi tu, e corect, Andreea. Dar, mie imi place…ghiveciul.😉

  4. Zambesc si scriu! Am fost in vara la cineva care lucreaza intr-un loc unde vin multe persoane din tara si strainatate sa se revigoreze pe bani multi adica frectii,ceaiuri divertisment si mancare bio. De tri ori pe zi astia beau ceai. Nu iti spun ca era coada la ceai pentru ca isi luau si in camera. Am gustat si eu si chiar imi placea . Toti spuneau ca este un ceai deosebit preparat dupa o reteta originala si ca simt asa cum isi revin la viatza si se insanatosesc. La plecare am vb cu bucatareasa si am intrebat cum prepara ceaiul. A ras si mi-a spus secretul. Poi nea Vasile da doua coase in fanul de langa bucatarie si ce prinde acolo pune in cazanul pentru ceai. Cand este gata fiert pune esenta de rom si o sticla de alcool la 50 litri de ceai. Cam asta este secretul ceaiului de calitate

    • Pai coada cred ca se facea din cauza romului!🙂🙂🙂
      Stii ca se spune ca ceaiul de fan e foarte bun pentru bai.🙂

      • Ceaiurile preparate din plante care au in denumire ,,coada,, se beau cu rom si ajuta la refacerea zonei codale. Poate si asta sa fie un motiv de stat la coada(coada calului,coada racului,coada soricelului,….si alte cozi)

      • 🙂 Şugubăţule! Romul te duce sigur la coadă la…urgenţe.🙂

  5. Și eu sunt amator de ceai, verde în special, dar nu amestec plantele. Prefer să schimb, din când în când, plantele. Cel mai mult folosesc sunătoarea și fructele de pădure.

    • Asa se procedeaza Petru, cum faci si tu. In mod normal fiecare planta se foloseste la alceva in sanatate. Doar că eu beau ceaiul pentru plăcerea mea, nu atât pentru sănătate.🙂

      • Ce bine! Și eu îl beau de plăcere și chiar pun două lingurițe cu zahăr în el, pe lângă lămâie. Plus două felii de pâine cu unt.😉

      • Si uite asa gata cina.😉

  6. Asta din ciclul nu faceti asa acasa😆
    Cred ca este foarte hranitor. Tine si de felul doi nu?

    • Cam aşa, G.😉
      Hrănitor o fi doar dacă le consumi crude nu…infuzate.😀


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

Cafeaua de dimineață

Cuvinte dintr-o ceașcă de cafea

Derivată din D.

Diana, îmi pare bine*

Sâmburi

Niciun sâmbure nu e ceea ce pare a fi.

ZurliuBlog

"Trăiesc vremi de nebunie, dar, ca să le-nfrunt, îmi spun: Voi trăi cum mi se cere!... D-aia-s uneori... nebun.."--Goethe

Imagini și cuvinte

Despre oameni - fascinante creaturi/ Despre locuri - autentice trăiri

Paul Gabor

Rătăcit în Căpșunistan

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri

BUCĂTĂRELI LA BORCAN

Primul blog românesc despre murături, dulcețuri și alte chestii la borcan. Probabil singurul.

gradina2016

Despre gradina in anul 2016

"Enciclopedie deschisă"

blog arădean de cultură generală

MM's Blog

The best gift you are ever going to give someone— the permission to feel safe in their own skin. To feel worthy. To feel like they are enough. — Hannah Brencher

(re)flexii

Legea Watergate: "Corupția guvernamentală e denunțată întotdeauna la timpul trecut."

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

Ana.

Gandurile unei mame curioase

pisicablonda

let it come natural

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

j u r n a l d e b u b u r u z ă

"lumea e plină de simboluri. buburuza e metafora mea."

Fărâme de suflet şi de viaţă

" You'll stay with me? Until the very end... "

Evelics's Blog

Just another WordPress.com weblog

Doar un leu

Blog despre importanta fiecarui leu

mondeadrian

există zi există noapte exist şi eu pentru a le-ncurca pe toate!

9

Just another WordPress.com site

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O ciudata

Ciudata viata.....

natural 100%

pentru un corp sănătos

blue cafe

Don't worry about knowing a lot , you know what is useful , and that's what counts :)

Din viață ca-n piață

-the funny side of stories-

doar nicole...

...foind de zor/...cu rânduri și cu imagini, ce dansează printre pagini...

prinviatacaltor

"Viitorul apartine celor ce cred in frumusetea propriilor vise."

Un an în Vanuatu

- jurnal de savoir-être -

BodyGeek – Sănătate și frumusețe

Just another WordPress.com site

Dubii, Spaime si Solutii

Dubii, Spaime si Solutii

Casa care adăposteşte gânduri • Editura Excelsior Art

„Cartea bună este ca o conversaţie cu un om deştept” • Cartea – prietenul care nu trădează!

seradevise

un colaj-dialog in timp si dincolo de timp

ORIZONT ALTERNATIV

cultura, atitudine civica, informatie

