Jurnal…

Februarie 2, 2014 la 3:14 pm | Postat in jurnal aiurit, Uncategorized | 18 comentarii
Etichete: ,

…aiurit. 2

De obicei la sfârşit de săptămână mă duc la cumpărăturile necesare. Nu-mi fac listă de cumpărături pentru că mereu o rătăcesc, încerc să memorez ceea ce trebuie să cumpăr. Aşa îmi mai antrenez şi mintea, nu de alta dar sunt omul care nu reuşeşte să memoreze nici propriul număr de telefon. Acum că mi-am schimbat buletinul mai am o grijă în plus. Voi fi nevoită să-mi reţin numărul, asta pentru a nu scoate mereu buletinul la iveală atunci când sunt întrebată de serie şi număr.

Aşaaaa… Tocmai am citit despre o altă belea cu numerele. Au apărut codurile PLU pentru fructe şi legume, pentru o identificare mai uşoară a modului în care au fost crescute acestea. Norocul meu că cele ecologice încep cu cifra 9.

La cumpărături mă mai pierd uneori şi-n lucruri mărunte, mai poposesc printre rafturi, chiar dacă acolo nu am produsele trecute în memorie. Lume multă, înghesuială, de parcă toţi au avut acelaşi gând, să-şi cheltuie banii la sfârşit de săptămână. Uneori se mai întâmplă şi lucruri amuzante, unui domn tocmai i-a picat un pacheţel de Durex din buzunar. Mai încolo cineva răzuise de pe un pachet de budincă un cod şi-l pusese apoi dezamăgit înapoi pe raft. Nu câştigase maşina la care visa. Oameni şi oameni ca peste tot.

Cât despre mine cred că voi fi nevoită să iau lecitină, spre ciuda mea am uitat piperul colorat verde, negru, roşu în coş. Şi eram aşa de încântată de el, era aşa de frumos colorat!

Data viitoare voi fi mai atentă sau poate chiar am nevoie de…lecitină.

Până atunci, fredonez

18 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Eu am nevoie de lecitina sa-mi aduc aminte ce nu trebuie sa cumpar :dulciuri .😆

    • Dulciuri cumpăr foarte puţine. Mereu ai mei îmi reproşează asta.🙂

  2. Măi Foxy, de obicei se spune că ceea ce uiți să cumperi atunci când mergi la cumpărături nu îți e necesar obligatoriu fiindcă altfel ți-ai aminti.😆
    Și be) deci să înțeleg că tu ești bio ?😆

    • Exact. Mai si faci economie daca nu l-ai cumpărat.🙂
      Chestia cu bio în cazul meu e cam pe jumate. Stii ca produsele asa spuse bio, sunt mai scumpe, asa ca sigur ca nu-mi permit mereu, dar maica-mea sta la sat, asa ca-n gradina legumele le ingrasam cu gunoiul de la găini iar in apa cu care stropim am invatat-o sa pună urzici.
      In rest, incerc sa cumpar produse mai mult de sezon, iar fructele stiu ca cele care au viermi nu au fost stropite. Pun muraturi, compoturi si dulceturi in casa sau incerc sa le cumpar congelate.
      Nu cumpar rosii, ardei sau vinete iarna, chiar daca stiu ca ai mei protestează. Cam asa procedez eu.🙂 Sigur ca da, daca mi-as permite as… fi verde in totalitate.
      Si da, micul meu dejun e orezul expandat de la Sanovita.🙂

  3. Chestia aia cu plicul de budinca razuit si apoi pus inapoi in raft e bleah; eu nu ma pot abtine sa nu comentez cand vad faze din astea😛 ( presupunem ca domnul cu durexul zburat din buzunar, il avea dinainte de a intra in magazin si nu l-a subtilizat😛 )
    De codurile alea nu stiam🙂

    • Am observat o parte doar, apoi restul l-am dedus, cumparand si eu produsul.
      Domnnul cu durexul era la raionul de carne cand i-a picat din buzunar.
      Cat despre coduri, am aflat si eu zilele trecute.🙂

  4. Înseamnă că eu aș avea nevoie de mai mult antrenament, fiindcă nu poci să merg la piață fără o listă de cumpărături. Nici CNP-ul nu mi-l știu…🙄

    • Cu cnp-ul e simplu, exista o regula. Dar am probleme cu cifrele …aleatorii.🙂

  5. @”poate chiar am nevoie de…lecitină.” – cre’ca ai nevoie de-o lista, totusi…🙂 memoria vizuala (ma) ajuta enorm… si de ciocolata neagra, cel putin 70% cacao, contine magneziu, anti-stress natural si „întretinator” de memorie..🙂
    * * *
    nici io nu „le” am cu cifrele aleatorii…😉

    • Lista as uita unde am pus-o. Ciocolata mananc putina.

  6. Doar cu conditia sa nu uiti ceea ce trebuia sa cumperi ca sa nu mai uiti.
    Ca ala de nu-si putea cauta ochelarii, pana nu ii gasea.😆

    • Noroc ca marfurile sunt toate pe rafturi si te trag de maneca. Uneori ajungi acasa si constati ca nu aveai nevoie de ceea ce ai cumparat.😀

      • Si am sa iti mai spun un secret. Sa nu te duci la cumparaturi de alimente …flamand😆

      • Stiu acest mic amanunt si mai stiu ca marfurile cele mai scumpe sunt asezate exact la nivelul ochilor. Ar mai fi asezarea lor pe partea dreapta a intrarii. Si da, urmareste-i pe adolescenti, vei avea surpriza sa descoperi cat de bine se orienteaza in magazinele cu haine la reduceri.😉

      • Bine daca este sa schimbam secret iti mai spun si eu unul. Vitrinele cu fructe si legume sunt luminate cu lumina venite de la tuburi de neon speciale care fac culorile mai vii si iti dau senzatia ca verzaturile alea sunt coapte😯

      • Uite ca asta nu-l stiam, in schimb stiu ca de obicei marfa proaspata este pusa mai jos, tocmai pentru a fi cumparata cea care urmeaza sa se stafideasca(vorbesc de verzeturi). Iar laptele care expira este pus in fata celui care are termen de expirare mai indepartat.🙂

      • Ei gata ca dezvaluim toate secretele comerciantilor!
        😆

      • Doar asa le putem face faţă.😉


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

Cafeaua de dimineață

Cuvinte dintr-o ceașcă de cafea

Derivată din D.

Diana, îmi pare bine*

Sâmburi

Niciun sâmbure nu e ceea ce pare a fi.

ZurliuBlog

"Trăiesc vremi de nebunie, dar, ca să le-nfrunt, îmi spun: Voi trăi cum mi se cere!... D-aia-s uneori... nebun.."--Goethe

Imagini și cuvinte

Despre oameni - fascinante creaturi/ Despre locuri - autentice trăiri

Paul Gabor

Rătăcit în Căpșunistan

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri

BUCĂTĂRELI LA BORCAN

Primul blog românesc despre murături, dulcețuri și alte chestii la borcan. Probabil singurul.

gradina2016

Despre gradina in anul 2016

"Enciclopedie deschisă"

blog arădean de cultură generală

MM's Blog

The best gift you are ever going to give someone— the permission to feel safe in their own skin. To feel worthy. To feel like they are enough. — Hannah Brencher

(re)flexii

Legea Watergate: "Corupția guvernamentală e denunțată întotdeauna la timpul trecut."

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

Ana.

Gandurile unei mame curioase

pisicablonda

let it come natural

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

j u r n a l d e b u b u r u z ă

"lumea e plină de simboluri. buburuza e metafora mea."

Fărâme de suflet şi de viaţă

" You'll stay with me? Until the very end... "

Evelics's Blog

Just another WordPress.com weblog

Doar un leu

Blog despre importanta fiecarui leu

mondeadrian

există zi există noapte exist şi eu pentru a le-ncurca pe toate!

9

Just another WordPress.com site

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O ciudata

Ciudata viata.....

natural 100%

pentru un corp sănătos

blue cafe

Don't worry about knowing a lot , you know what is useful , and that's what counts :)

Din viață ca-n piață

-the funny side of stories-

doar nicole...

...foind de zor/...cu rânduri și cu imagini, ce dansează printre pagini...

prinviatacaltor

"Viitorul apartine celor ce cred in frumusetea propriilor vise."

Un an în Vanuatu

- jurnal de savoir-être -

BodyGeek – Sănătate și frumusețe

Just another WordPress.com site

Dubii, Spaime si Solutii

Dubii, Spaime si Solutii

Casa care adăposteşte gânduri • Editura Excelsior Art

„Cartea bună este ca o conversaţie cu un om deştept” • Cartea – prietenul care nu trădează!

seradevise

un colaj-dialog in timp si dincolo de timp

ORIZONT ALTERNATIV

cultura, atitudine civica, informatie

