Vecinii…

Februarie 13, 2014 la 6:05 pm | Postat in Uncategorized | 17 comentarii
Etichete: ,

…sunt cei pe care-i ai, odată ce stai fie la casă, fie la bloc. Stau la curte comună, aşa că am vecini. Sigur că da, îi cunosc pe toţi, ne salutăm, încercăm să rezolvăm împreună problemele care se ivesc la casă, asta chiar dacă nu avem asociaţie de proprietari. Oameni şi oameni, ca peste tot…

Ne salutăm, schimbăm câte o vorbă-două, dacă ne întâlnim. Nu sunt foarte apropiată de ei încât să bem cafele împreună, dar nici atât de îndepărtaţi încât să nu-i cunosc şi să nu-i salut. Dar azi voi vorbi despre o bătrânică care are aproape 85 de ani şi care încă e foarte activă. Ea e cea care strânge banii pentru curentul consumat pe hol, ea e cea care strânge banii pentru gunoieri. Merge să-şi  facă cumpărăturile la piaţă. E un om activ pentru vârsta ei. Oare cum va fi când ea nu va mai fi? 

Mie sigur îmi va fi un pic mai greu pentru că este unul dintre oamenii cărora le pasă. 

Zilele care au trecut, fiind plecata de acasa, n-a văzut lumină în bucătărie, iar azi mi-a bătut în uşă să mă întrebe ce-i cu mine.

Mă gândesc cum e în oraşele mari în care oamenii sunt singuri în mulţime, nu-şi cunosc vecinii şi poate şi de neamuri au uitat.

Deocamdată noi, încă suntem norocoşi.  

17 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vecinii sunt oamenii aia de la care furam si care ne fura caldura? Sunt tipii aia care atunci cand se imbata ne banuiesc ca ne-am uitat chioras la nevestele lor? Sunt cumva cetatzenii aia plini de patriotism care ne dau in primire pentru 50 de lei daca de sarbatori lansezi artificii? Vecinii sunt aia care iti zgariie masina daca parchezi 5 min pe locul lui.Io am vecini buni pentru ca au plecat in Spania sau cine stie pe unde🙂

    • Mai Gheo, mai, vecinii mei sunt oameni de treaba.🙂 Sunt eu mai norocoasa din fire se pare. Imi pare rau de tine daca ai tai sunt asa ai dracu’.

  2. Au fost, este trist fara ei. Vin acasa doar de Craciun si Pasti. Acum trebuie sa le ud florile, sa le hranesc pisicii si cainii lasati pe hol

    • Asta da, belea! Ai ajuns …tatăl tuturor ranitilor, bag de seama.🙂🙂
      Dar si cand vin acasa, sa te ţii!!! Îţi dai seama câtă recunoştinţă vei avea din partea lor?

  3. Eu recunosc, nu cunosc numele lor de familie, dar sunt oameni de treaba . Buna dimineata, 9 !

    • Neaţa July.🙂 Vecinilor vechi le cunosc numele de familie. Chiriasilor care se tot schimba nici eu, recunosc.🙂

  4. Mi-am schimbat vecinii și nu-i cunosc încă pe cei noi. Poate e mai bine să rămânem la faza asta și să nu ajungem mai apropiați decât un salut. Sunt pățit de la celelalte șase serii de vecini.

    • Valeu! Sase serii? Pai asa des te muti, Petru?🙂

  5. E bine că ai vecini de treabă, nici eu nu stau rău la capitolul vecini, cu mici excepții.
    Am 2 vecini, la același etaj, mamă și fiu, alcooliști, care țin un câine în casă și nu-l scot niciodată afară. Miroase îngrozitor!

    • poate cainele este Saint Bernard si stau amandoi la butoiasul cu tzuica sa se salveze de inghetz😀

      • Nu nu , e un maidanez…

      • Geo, cred ca ar fi cazul sa fie salvat cainele. Nu mai ai un locsor intre cainii,pisicile si plantele ramase in grija ta? : D

    • Ce viata de caine duc toti. Dar mai trist e ca-i deranjeaza si pe altii.

  6. Fara vecini straduta noastra ar fi goala.FIecare are farmecul lui aparte.Apai,la tara,vecinul ti-i mai aproape decat neamul…cateodata.:)

    • Satul romanesc este inca o…familie mare.

  7. Impresionant… astfel de lucruri chiar imi dau de gandit…
    Acestia sunt oameni carora chiar le pasa de…de tot

    • Da, sunt oamenii de moda veche pe cale de disparitie, in lumea noua unde nu ne mai pasa de nimic.


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

Cafeaua de dimineață

Cuvinte dintr-o ceașcă de cafea

Derivată din D.

Diana, îmi pare bine*

Sâmburi

Niciun sâmbure nu e ceea ce pare a fi.

ZurliuBlog

"Trăiesc vremi de nebunie, dar, ca să le-nfrunt, îmi spun: Voi trăi cum mi se cere!... D-aia-s uneori... nebun.."--Goethe

Imagini și cuvinte

Despre oameni - fascinante creaturi/ Despre locuri - autentice trăiri

Paul Gabor

Rătăcit în Căpșunistan

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri

BUCĂTĂRELI LA BORCAN

Primul blog românesc despre murături, dulcețuri și alte chestii la borcan. Probabil singurul.

gradina2016

Despre gradina in anul 2016

"Enciclopedie deschisă"

blog arădean de cultură generală

MM's Blog

The best gift you are ever going to give someone— the permission to feel safe in their own skin. To feel worthy. To feel like they are enough. — Hannah Brencher

(re)flexii

Legea Watergate: "Corupția guvernamentală e denunțată întotdeauna la timpul trecut."

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

Ana.

Gandurile unei mame curioase

pisicablonda

let it come natural

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

j u r n a l d e b u b u r u z ă

"lumea e plină de simboluri. buburuza e metafora mea."

Fărâme de suflet şi de viaţă

" You'll stay with me? Until the very end... "

Evelics's Blog

Just another WordPress.com weblog

Doar un leu

Blog despre importanta fiecarui leu

mondeadrian

există zi există noapte exist şi eu pentru a le-ncurca pe toate!

9

Just another WordPress.com site

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O ciudata

Ciudata viata.....

natural 100%

pentru un corp sănătos

blue cafe

Don't worry about knowing a lot , you know what is useful , and that's what counts :)

Din viață ca-n piață

-the funny side of stories-

doar nicole...

...foind de zor/...cu rânduri și cu imagini, ce dansează printre pagini...

prinviatacaltor

"Viitorul apartine celor ce cred in frumusetea propriilor vise."

Un an în Vanuatu

- jurnal de savoir-être -

BodyGeek – Sănătate și frumusețe

Just another WordPress.com site

Dubii, Spaime si Solutii

Dubii, Spaime si Solutii

Casa care adăposteşte gânduri • Editura Excelsior Art

„Cartea bună este ca o conversaţie cu un om deştept” • Cartea – prietenul care nu trădează!

seradevise

un colaj-dialog in timp si dincolo de timp

ORIZONT ALTERNATIV

cultura, atitudine civica, informatie

