Cum să impresionezi…

Februarie 18, 2014 la 6:49 pm | Postat in gânduri aiurea, Uncategorized | 24 comentarii
Etichete: , ,

…o femeie din România. Un ghid scris de occidentali.

Un ,,ghid,, de 10 reguli.

Astfel, cele 10 reguli de bază sunt:

1. Trebuie să te îmbraci bine, ca să impresionezi ( Asta cred că se aplică în toată lumea, nu? Am ajuns să spunem că haina-l face pe om. Suuunt un pic de acord, în sensul că oamenii au tendinţa de-a se îmbrăca în funcţie de personalitatea lor. De exemplu, recunoaştem rockerii, zic unii, după pletele lungi, hainele negre, iarta-mă  Dan,🙂 am dat un exemplu, eu nu cred in asta, fiul meu ascultă muzică rock, nu are plete, doar o geaca neagra si cânta la chitara,  maneliştii după costumele lor care mereu stau să crape, hip-hop-erii după pantalonii largi şi şepcile lor pătrăţoase… As avea o multime de alte exemple, dar mă opresc aici) Ei, in functie de personalitatea femeii, ea va considera astfel ca esti bine îmbrăcat, dacă ea iubeşte acel stil de îmbrăcăminte. Si asta cred ca e valabil in toata lumea nu doar in Romania.

2. Cumpără-ţi un apartament sau o casă (Doar româncele visează un apartament sau o casa? Celelalte femei viseaza o…coliba?)

3. Învaţă limba română (sa vezi cum e la unguroaice!🙂 Musai sa înveţe si copiii copiilor limba maghiară)

4. Încearcă sa fii romantic (fâs!)

5. Atenţie la florile fără soţ  ( Mda, oare caţi bărbaţi ştiu câte flori sa fie în buchet? De obicei sunt aranjate la florărie )

6. Încearcă să fii punctual ( punctualitatea e apanajul regilor, nu?)

7. Trebuie să ai două portofele ( cred ca ajunge sa ai doua carduri, intr-un portofel  .🙂🙂🙂

8. Îngrijeşte-o când e bolnavă( mda, mai bine du-o la medic ;))

9. Învaţă să foloseşti toporul ( asta ar cam fi bine sa ştie să-l folosească oricine… )

10. Învaţă să aprinzi focul ( aici e discutabil şi un pic răutacios)

24 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Atat de simplu sa fie sa cuceresti o romanca ?
    Eu nu cred si sunt romanca .😀

    • Ghidul ar fi trebuit sa fie scris de femeile romance nu de barbatii straini, cred si eu.🙂

  2. Foxy, fatăăă… tu ai fost blândă tare, măi … Ți le pot demonta una câte una fără să îmi bat capul prea mult. Și ți l-aș da exemplu pe mult-prea-celebrul Irinel Columbeanu. De îmbrăcat se îmbrăca fix ca un smintit, cu cămeșoaiele ale de prost gust și pantofi verzi ori portocalii, banii de casă îi avea de la taxu, de romantic – numa dacă îi vezi fața realizezi cât de romantic poate fi, aia cu florile fără soț cred că e pusă doar pentru fraieri că și în occident sau State florile cu soț se duc numai la mort, la cardul lui, sunt sigur i se rupea basca de punctualitate, pentru statura lui oricum un portofel era cam cât un geamantan pentru un om normal așa că nu îl văd în stare să care două portofele după ele – l-ar fi cocoșat, sunt sigur că e cel mai grijuliu om de pe planetă atunci când vine vorba de suferința cuiva, cât despre a ști să mânuiască toporul sau să facă focul, am mari, mari dubii că are habar. Și cu toate astea, omul are un succes fantastic la minore, nu ?

    • Dane mamă, minorele sunt fetiţe nu femei.😉
      Columbeanu e un…libidinos. Uf! De fapt nici nu-l pot considera bărbat.🙂
      Mi-a plăcut comparaţia portofelului cu geamantanul.🙂🙂

  3. Ce-mi mai plac mie ghidurile astea… Cum sa cuceresti o femeie/ fericirea/ echilibrul/ banii aia multi/ etc in 5, 7 sau 10 zile. Ete scart🙂
    Dincolo de asta, chestia cu toporul si aprinsul focului sunt nostime. Mai ca ai zice ca suntem in plina comuna primitiva🙂

    • Tocmai de aceea spuneam ca sunt un pic rautacioase, pentru ca e vorba de cucerirea femeilor romance. Ne vad occidentalii in…comuna primitiva?🙂

  4. Au uitat de masinile 4X4. Numai in d-alea ne punem fundurile.

    • Eu doar am comentat ghidul. Altii l-au facut. Dar, da, uite ca de masini au uitat.🙂🙂

  5. Dacă ne-am lua după ghiduri, nu am mai cuceri nici măcar o moldoveancă de peste Prut. Totul e să fii bun la vrăjeală, și nu mai ai nevoie de nimic!😉

    • Uite ce cred barbatii români!🙂 Musai sa le dati o replica occidentalilor.😉

  6. Foloseşte toporul !? Interesant.
    Eu credeam că actele de divorţ sunt suficiente în secolul XXI.
    Totuşi, recunosc, niciodată nu trebuie ignoraţi clasicii.

    • Iulian, mi-ai adus aminte de un banc
      O americanca, o frantuzoaica si o romanca stateau de vorba. Americanca:
      – Eu i-am spus sotului meu acum o saptamana: De azi nu mai spal vasele, nu mai spal hainele, nu mai gatesc. In prima zi, nu am vazut nimic, a doua zi tot nimic, a treia zi in schimb a spalat vasele, hainele, a calcat, a facut si cumparaturile!
      Frantuzoaica:
      -Jaques, de azi nu ai decat sa faci tu toate cele prin casa, eu m-am saturat, sa speli, sa faci curatenie, sa duci copii la scoala, nu ai decat! Prima zi nu am vazut nici o schimbare, a doua zi a dus copiii la scoala, a treia zi a dus si copiii la scoala a facut curatenie, mancare, a spalat,calcat, iar seara m-a dus si la film!
      Romanca:
      -Pai si eu i-am facut la fel, i-am zis: auzi draga ia sa mai faci si tu pe gospodina ca eu m-am saturat, sa faci si tu mancare, curatenie, sa ai grija de copiii ca eu vreau sa ma relaxez. Prima zi nu am vazut nimic, a doua zi nimic, in schimb a treia zi am inceput sa vad cu coltul ochiului…

  7. @”Un ghid scris de occidentali.” – aha, ceci explique cela…🙂

    • Aiaiai, cum am uitat melodia asta?🙂🙂

  8. este normala chestia cu toporul la vestici. pina sa va fure pe voi pardon adica sa va introduca in lumea lor civilizata🙂 carau lemnele pe scari pina la etajul 4 sau bidonul cu motorina. la 10 etaje aveau lift.deci era important sa poti folosi instrumente de comuna primitiva cum spuneti voi. in plus aia de la tara ce credeti voi ca faceau?! de bagat la priza nu-si permiteau atunci tot asa cum nu-si permit nici astazi.cind ceausescu a spus ca la noi sint conditii de locuit peste multe tari n-a mintit.problema a fost ca n-am stiut deoarece am trait din povesti si legende.chestia cu cumparatul de case este numai dorinta romancelor ca asa au pomenit insa vesticii nu au chestia asta deoarece nu se poate.nemtii au numai 34% o casa in propietate.cin americanii au fosta lasati sa-si cumpere case au fa,imentat toate continentele. 🙂
    deci mai ginditi-va cum sta treaba asta.punctele alea sint facute de vestici ca sa vada daca si creierul vostru a ajuns tot o nuca exact cit al lor.🙂
    la romance este la fel ca peste tot:bani si nimic altceva.
    programul de manipulare al femeii- este un program -se numeste pricipiul eva.tinerii vor culege roadele care deja se vad bine cum arata si fara ochelari si fara sa trebuiasca sa fi destept.ajunge si pt orbi daca aud bine. 🙂

    • dd, tu esti?😀
      Banii primeaza oriunde in lume, ai dreptate. Cat despre programul principiul eva, cum ii spui tu, asta depinde de noi parintii daca ii vom transforma si pe tinerii nostrii.

      • ajunge sa-i raririti ca de transformare se ocupa „ei”. popoarele europene asa cum le cunosti dispar in mai putin de 100 de ani. in 20 de ani sint deja orase fara ei.daca-ti trimit poze din marsilia nici nu vei crede ca sint dintr-un oras european..🙂
        sint unul dintre f putinii romani care au mai ramas! 🙂

      • Sincer, nu cred in…mandria nationala.

  9. * cind americanii au fosta lasati sa-si cumpere case au falimentat toate continentele.🙂

  10. shania twain a trait si ea cu fratii ei ca-n comuna primitiva fara apa curenta si curent. spala rufele la un riu. cauta-i biografia si vei vedea. nu uita ca traia in minunata canada! 🙂

    • Nu e nimic rau sa speli rufele la rau, daca apa e curata, nu?🙂

  11. ai aici shania biography. in primele 2 min spune ca era falinda si tara in saracie daca nu vrei sa-l vezi pe tot.

    • Da, stiu cum a fost copilaria ei.

  12. *flaminda


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

Cafeaua de dimineață

Cuvinte dintr-o ceașcă de cafea

Derivată din D.

Diana, îmi pare bine*

Sâmburi

Niciun sâmbure nu e ceea ce pare a fi.

ZurliuBlog

"Trăiesc vremi de nebunie, dar, ca să le-nfrunt, îmi spun: Voi trăi cum mi se cere!... D-aia-s uneori... nebun.."--Goethe

Imagini și cuvinte

Despre oameni - fascinante creaturi/ Despre locuri - autentice trăiri

Paul Gabor

Rătăcit în Căpșunistan

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri

BUCĂTĂRELI LA BORCAN

Primul blog românesc despre murături, dulcețuri și alte chestii la borcan. Probabil singurul.

gradina2016

Despre gradina in anul 2016

"Enciclopedie deschisă"

blog arădean de cultură generală

MM's Blog

The best gift you are ever going to give someone— the permission to feel safe in their own skin. To feel worthy. To feel like they are enough. — Hannah Brencher

(re)flexii

Legea Watergate: "Corupția guvernamentală e denunțată întotdeauna la timpul trecut."

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

Ana.

Gandurile unei mame curioase

pisicablonda

let it come natural

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

j u r n a l d e b u b u r u z ă

"lumea e plină de simboluri. buburuza e metafora mea."

Fărâme de suflet şi de viaţă

" You'll stay with me? Until the very end... "

Evelics's Blog

Just another WordPress.com weblog

Doar un leu

Blog despre importanta fiecarui leu

mondeadrian

există zi există noapte exist şi eu pentru a le-ncurca pe toate!

9

Just another WordPress.com site

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O ciudata

Ciudata viata.....

natural 100%

pentru un corp sănătos

blue cafe

Don't worry about knowing a lot , you know what is useful , and that's what counts :)

Din viață ca-n piață

-the funny side of stories-

doar nicole...

...foind de zor/...cu rânduri și cu imagini, ce dansează printre pagini...

prinviatacaltor

"Viitorul apartine celor ce cred in frumusetea propriilor vise."

Un an în Vanuatu

- jurnal de savoir-être -

BodyGeek – Sănătate și frumusețe

Just another WordPress.com site

Dubii, Spaime si Solutii

Dubii, Spaime si Solutii

Casa care adăposteşte gânduri • Editura Excelsior Art

„Cartea bună este ca o conversaţie cu un om deştept” • Cartea – prietenul care nu trădează!

seradevise

un colaj-dialog in timp si dincolo de timp

ORIZONT ALTERNATIV

cultura, atitudine civica, informatie

