Mi-e frică…

Mai 24, 2014 la 7:23 pm | Postat in Uncategorized | 23 comentarii
Etichete: ,

…de înălţime, de şerpi, de necunoscut, de locuri închise. Am o mulţime de frici, în concluzie sunt o fricoasă.

Să le iau pe rând. Mi-e frică de înălţime. Nu-mi plac clădirile prea înalte, nu aş putea sări cu paraşuta. Dar nu mi-e frică să urc munţii.

De şerpi mi-e o frică teribilă. Nu-mi place să-i privesc nici în realitate nici filmaţi. Şi când te gândeşti că unii îşi fac masaj cu…pitoni.

Locurile închise, mă sufocă. Prefer să urc zece etaje pe scări decât cu liftul. În studenţie stăteam la etajul nouă, urcam zilnic măcar de trei ori scările, avantaj eu., forma fizică era de invidiat.    

Voi? Cum staţi cu fricile, aveţi aşa ceva?

23 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Aceleasi ca si ale tale, in afara de spatii inchise . Sunt frici normale .

    • Aşa spunem noi, dar sunt cei care iubesc înălţimile, şerpii şi…necunoscutul.🙂

      • foarte bine ! si eu am ciudateniile mele, fiecare are piticii lui, si atat timp cat suntem constienti de asta, e de bine . :)))

      • Daaa, doar să nu fie o hoardă întreagă.🙂

  2. Mie mi-e frica, in mod concret, de paianjeni… asa ca pe timpul verii e minunat😀 . Altfel, mi-e frica de viitor, fara sa am un motiv clar. Ceea ce cred ca deja nu e deloc bine si fiind constienta de asta poate iau si niste masuri🙂 . Week-end placut, dincolo de frici .

    • Nu-mi plac mustele asa că paianjenii mi-i consider prieteni.🙂
      Multumesc, duminica frumoasa si tie.🙂

  3. Mă bucur c-ai întrebat. Nu mi-e frică de nimic, decât de moarte. Dar nu de moartea în sine, oricum ar interveni, ci de veșnicia ei, cum bine zicea Alexandru Vlahuță.

    • La moarte încerc să nu mă gândesc, încă…🙂

  4. Mie de insecte, mai puțin de buburuze, fluturi și cărăbuși. Păianjenii, miriapodele și gândacii de apartament îmi provoacă o frică paralizantă. Chiar ieri am vrut să îmi testez limitele și să iau de pe jos, cu un șervețel împăturit în mai multe straturi, un gândac mort. Nu am putut, mâinile nu au vrut să mă asculte😆 . Îmi este teamă și de spațiile înguste și închise. Merg cu liftul, dar nu m-aș ascunde sub pat, de exemplu (niciodată nu am făcut asta, copil fiind, aveam impresia că rămân blocată acolo, că nu voi mai putea ieși) . Nici într-un tunel strâmt și întunecos nu aș intra. Și de moarte. Aș vrea să trăiesc veșnic, oricât de rău ar fi, numai să trăiesc🙂 . Cunosc persoane care se tem de fluturi sau de râme, așa că… fricile nu se discută.🙂

    • @frica de moarte – problema existentiala a tuturor caci e singur-unica noastra certitudine…🙂 psihanalistii sustin ca ne nastem cu „ea”, ca toate angoasele si-anxietatile sunt declansate de-aceasta „aprehensiune”… mi-am „domesticit” de mult propria-mi moarte, stiu ca suntem TOTI doar în trecere pe-aceasta planeta, fara nici-o exceptie, ca ne cheama Irina, Bill Gates sau Mélanie, asa ca: memento mori, carpe diem et gaudeamus igitur!🙂

      • Asa este Mel, ,,c-o moarte toţi suntem datori…,,😉

    • Noroc că n-am gandaci in casa, mi-e scarba de ei.🙂
      N-as dori sa traiesc vesnic, mi-ar da o stare de …comoditate si cred ca lumea nu ar mai evolua sau…involua.🙂

      • Poate nu ai ajuns încă la vârsta la care să te preocupe problema morții🙂 .

      • nici-o legatura cu vârsta si-anii de pe „bolentin”, iar tu esti mai tânara decât mine…😉 o sugestie amicala: încearca sa te concentrezi pe viata si pe clipele prezente, Irina, lasa neantu’-n originea-i „biblica”…🙂

  5. nu mi-e teama de nimic, de nimeni – serios, nu-s genu’ de „panicoasa”… în schimb mi-s claustrofoba – cu exceptia avionului, mi s-a explicat de ce… si-am repulsie pentru orice fel de reptila, serpii pe primu’ loc, se pare ca-i ceva banal…🙂

    • Aha, tu definesti altfel frica Mel, cred.🙂

      • ah, nu-i definitia mea personala… sigur ca: frica, teama, fobie, repulsie, reticenta au „ceva”-n comun…🙂

  6. Mi-e frica sa nu ajung bolnava intr-un spital si doamne fereste sa mor pe acolo – prefer ca procesul sa aiba loc acasa, alaturi de cei dragi, haplind ciocolata si facand glume🙂
    Mi-e frica de curentul electric – cand schimb vreun bec ars o fac cu ochii inchisi, macar sa nu vad si bajbai pe acolo🙂
    Mi-e frica sa nu ajung om al strazii, am o empatie deosebita ptr ei, cumva pot sa simt ce simt ei si nu prea e grozava imaginea.
    Alte frici, nu stiu, nu cred, dar mai caut🙂

    • Oamenii strazii, groaznic trai, mai rau o duc decat unele animale de companie.
      De curent nu mi-e prea frica atata timp cat incer sa-l respect.😉 Oricum nu are cine-mi schimba becurile.:)

  7. Mi s-a părut interesant să văd ce frici au ceilalți, ale mele sunt… banale:
    înălțime, cu toate că mai urc din când în când pe munte,
    apă adâncă(cred că e legat de frica de… înălțime), cu toate că înot,
    și de cîini – oare ar trebui să-mi iau un câine?🙂

    • Câinele e un bun antidot impotriva fricii de câini. E de fapt, o să vezi, exemplul concret al prieteniei necondiţionate.🙂

  8. Am exact aceleași frici ca tine. N-aș putea trăi niciodată închisă, aș muri sufocată! Plâng de groază când văd șerpi. Mi-amintesc prima oară când am fost la grădina zoologică…Ai ai ai, am pus oamenii pe fugă cu țipetele mele. Și mi-e frică de înălțime, dar nu de înalt. Se zice că terapia perfectă pentru ele e să le înfrunți, face to face. Cam greu de realizat, nu?!

    • Cred că totul depinde de noi sa ne invingem fricile.🙂


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

Cafeaua de dimineață

Cuvinte dintr-o ceașcă de cafea

Derivată din D.

Diana, îmi pare bine*

Sâmburi

Niciun sâmbure nu e ceea ce pare a fi.

ZurliuBlog

"Trăiesc vremi de nebunie, dar, ca să le-nfrunt, îmi spun: Voi trăi cum mi se cere!... D-aia-s uneori... nebun.."--Goethe

Imagini și cuvinte

Despre oameni - fascinante creaturi/ Despre locuri - autentice trăiri

Paul Gabor

Rătăcit în Căpșunistan

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri

BUCĂTĂRELI LA BORCAN

Primul blog românesc despre murături, dulcețuri și alte chestii la borcan. Probabil singurul.

gradina2016

Despre gradina in anul 2016

"Enciclopedie deschisă"

blog arădean de cultură generală

MM's Blog

The best gift you are ever going to give someone— the permission to feel safe in their own skin. To feel worthy. To feel like they are enough. — Hannah Brencher

(re)flexii

Legea Watergate: "Corupția guvernamentală e denunțată întotdeauna la timpul trecut."

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

Ana.

Gandurile unei mame curioase

pisicablonda

let it come natural

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

j u r n a l d e b u b u r u z ă

"lumea e plină de simboluri. buburuza e metafora mea."

Fărâme de suflet şi de viaţă

" You'll stay with me? Until the very end... "

Evelics's Blog

Just another WordPress.com weblog

Doar un leu

Blog despre importanta fiecarui leu

mondeadrian

există zi există noapte exist şi eu pentru a le-ncurca pe toate!

9

Just another WordPress.com site

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O ciudata

Ciudata viata.....

natural 100%

pentru un corp sănătos

blue cafe

Don't worry about knowing a lot , you know what is useful , and that's what counts :)

Din viață ca-n piață

-the funny side of stories-

doar nicole...

...foind de zor/...cu rânduri și cu imagini, ce dansează printre pagini...

prinviatacaltor

"Viitorul apartine celor ce cred in frumusetea propriilor vise."

Un an în Vanuatu

- jurnal de savoir-être -

BodyGeek – Sănătate și frumusețe

Just another WordPress.com site

Dubii, Spaime si Solutii

Dubii, Spaime si Solutii

Casa care adăposteşte gânduri • Editura Excelsior Art

„Cartea bună este ca o conversaţie cu un om deştept” • Cartea – prietenul care nu trădează!

seradevise

un colaj-dialog in timp si dincolo de timp

ORIZONT ALTERNATIV

cultura, atitudine civica, informatie

