Jurnal…

August 16, 2014 la 4:28 pm | Publicat în jurnal aiurit, Uncategorized | 15 comentarii

…aiurit. 17

Simt deja aerul rece al toamnei. Ştiu, încă e august, dar odată cu Schimbarea la Faţă, iar acum, 15 august, cu sărbătoarea ei, mă duce deja cu gândul la toamnă. Deja în magazine, încet, încet, pe rafturi, rechizitele şcolare îşi fac apariţia… E primul an în care nu mă stresez cu caietele. Ai mei încep  o nouă aventură, mersul la facultate. E prima vacanţă în care nu şi-au dorit să plece de acasă, după terminarea şcolii. Cred că simt şi ei că e ultima vacanţă adevărată, în care s-au mai răsfăţat, au dormit pe săturate ziua, pentru că nopţile şi le-au pierdut, transformându-le în zile.

Îi mai cert, dar totuşi îi las să-şi facă de cap, conştientă fiind că această vară n-o să se mai întoarcă. Da, probabil simţiţi şi voi o urmă de tristeţe în scrierea mea, aşa este. Ei vor pleca din toamnă, voi rămâne singură. Ştiu, se vor întoarce în vacanţe, dar, toamna asta îşi vor lua zborul din cuib.

Mă cam ia cu dureri şi strângeri de inimă, gândindu-mă cum se vor descurca în lumea largă, ce vor mânca, cum se vor adapta unui alt ritm de viaţă, mai trepidant, în alt oraş…

Şi iar mă trezesc fredonând

Încă mi-e casa plină, dar nu pentru multă vreme…

15 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ❤ … 🙂 … ❤

    • apasai prea iute pe „trimite” far’ sa-ti sugerez ca-i vremea de-a te gândi (si) la TINE-însati… 🙂

      • Da, da…vine şi vremea mea. 🙂 Sau poate a trecut…

  2. Cred ca vei deveni navetista pana te vei convinge ca se descurca . Toamna frumoasa, 9 !

    • Cred că se vor descurca…Până mă voi convinge voi încinge telefonul. 🙂
      Seară frumoasă, July. 🙂

  3. Na lasa ca si tu te-ai descurcat in lumea larga,ai mancat ce-ai apucat,te-ai adaptat altui stil de viata,si inca foarte repede desi mergeai dintr-un sat in ditamai orasul.Omul se obisnuieste si cu raul ,daramite cu binele.:)

    Tii minte cat de limitate ne simteam acasa dupa 3,4 ani de orase mari?Cum fugeam la sfarsit de saptamana la fratelo care mai traia in lumea studenteasca sa simtim si noi adevarata viata?

    Ei schimba unoras mare cu unul si mai mare…O sa aiba grija unul de celalalt la fel ca si cand erau micuti.

    Ce,eu nu dau zilnic telefoane.desi stiu ca Teddy e in loc sigur acolo cu voi?:))

    Si da,se apropie toamna…

    • Acum, sigur aş da oraşul pe o căsuţă simplă cât mai departe de zbuciumul şi agitaţia de aici.
      Sper să se descurce… 🙂 Şi să nu regrete oraşul mai mic…

  4. Urmează o altfel de educație, cea a vieții. Poate va fi ceva mai dură, dar e la fel de importantă pentru ca ei să răzbească în cele ce și-au propus. Dacă-ți seamănă, sunt sigur că vor reuși, fi liniștită! 😉

    • Mi-ai adus aminte de o poveste în care părintele era nemulţumit, spunând că nu înţelege de ce, dacă se spune
      ,,copii sunt reflexia în oglindă a părinţilor,, copilul lui e diferit de el. Răspunsul înţeleptului e uimitor ,,în oglindă totul se vede…invers,, 😉

  5. Nu te intrista. Fiecare am luat odata si odata fraiele in propriile maini. Tot efortul si educatia primita de la tine le va fi sfetnic constant pe drumul vietii. Ai incredere 🙂

    • Sper să fie aşa, G. 🙂

  6. Pai cred ca e un moment in viata fiecarui pui in care, fiindu-i crescute aripile, zboara din cuib 🙂
    Stiu ca ti-e of acum, dar, uite, mai trecem noi pe la tine prin casuta. Normal ca nu-i acelasi lucru, dar uneori palavragitul cu prietenii poate fi grozav 🙂
    Iar in rest, cica experientele de viata ce le traim, pui ori ditamai pasaroi fiind, ne ajuta sa crestem/ evoluam 🙂

    • Multumesc lotusel pentru vizite. 🙂 Stiu că ăsta e mersul, dar sigur că mă încearcă un sentiment de nostalgie.

      • Pai e firesc sa simti asa. De fapt atatea stari sunt omenesti si firesti 🙂 Eu n-am gasit alt secret decat acela de a le trai fix asa cum vin/ cum le simt la momentul respectiv.

      • Înţelept sfat, lotusel. 🙂


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

Charlie's poems

Poezia nu este numai artă: ea este însăşi viaţa, însuşi sufletul vieţii.

Blog Anonim.

Ziua de azi e unica. Ai grija de timpul tau.

69

Cel mai bun mod de a face dragoste e sa faci sex!

Fum de Ţigară

Simte,dar taci.Scrie.

simple Ula

I want to be rich. Rich in love, rich in health, rich in laughter, rich in adventure and rich in knowledge. You?

Blog-ul lui Adrian

Gânduri, şoapte, verbe în strungi şi versuri…

Cafeaua de dimineață

Cuvinte dintr-o ceașcă de cafea

Derivată din D.

You know my name, not my story.

Sâmburi

Niciun sâmbure nu e ceea ce pare a fi.

ZurliuBlog

"Trăiesc vremi de nebunie, dar, ca să le-nfrunt, îmi spun: Voi trăi cum mi se cere!... D-aia-s uneori... nebun.."--Goethe

Imagini și cuvinte

Despre oameni - fascinante creaturi/ Despre locuri - autentice trăiri

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri

BUCĂTĂRELI LA BORCAN

Primul blog românesc despre murături, dulcețuri și alte chestii la borcan. Probabil singurul.

gradina2016

Despre gradina in anul 2016

"Enciclopedie deschisă"

blog arădean de cultură generală

MM's Blog

The best gift you are ever going to give someone— the permission to feel safe in their own skin. To feel worthy. To feel like they are enough. — Hannah Brencher

(re)flexii

Legea Watergate: "Corupția guvernamentală e denunțată întotdeauna la timpul trecut."

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

O mamă curioasă

Gandurile unei mame curioase despre viata cu doi copii, cu bune si cu rele.

pisicablonda

let it come natural

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

j u r n a l d e b u b u r u z ă

locul unde visele devin cuvinte.

Fărâme de suflet şi de viaţă

" You'll stay with me? Until the very end... "

Evelics's Blog

Just another WordPress.com weblog

Doar un leu

Blog despre importanta fiecarui leu

Raluca & Ivan

Droguri ieftine

mondeadrian

există zi există noapte exist şi eu pentru a le-ncurca pe toate!

9

Just another WordPress.com site

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O ciudata

Ciudata viata.....

natural 100%

pentru un corp sănătos

blue cafe

Don't worry about knowing a lot , you know what is useful , and that's what counts :)

Din viață ca-n piață

-the funny side of stories-

doar nicole...

...foind de zor/...cu rânduri și cu imagini, ce dansează printre pagini...

prinviatacaltor

"Viitorul apartine celor ce cred in frumusetea propriilor vise."

