Jurnal…

Septembrie 12, 2014 la 4:32 pm | Postat in jurnal aiurit | 23 comentarii
Etichete: ,

…aiurit-19.

Mereu am fost omul care crede mai mult în ceea ce află singur, decât cel care crede orbeşte ceea ce spun alţii. Nu cred în publicitate, ştiu că asta se face doar pentru profitul altora. Ieri, am avut o asemenea experienţă. Într-un magazin în care am intrat să fac cumpărături, pe un raft, tronau creioane flexibile, după cum scria pe etichetă. Am luat un creion în mână, să-i testez…flexibilitatea. N-am apucat să-l îndoi prea tare că s-a rupt în două.

Uite că am două creioane, acum, mi-am spus zâmbind, punând creionul rupt în două, lângă celelalte lucruri în coş.

La casă, vânzătoarea s-a uitat mirată la mine. Probabil m-a crezut un pic…sărită.

– Ce s-a întâmplat cu creionul? m-a întrebat.

– Nimic, doar că i-am testat flexibilitatea, i-am răspuns.

A izbucnit în râs…

– Sunt flexibile, dar nu chiar atât de tare, a spus ea, râzând.

– De fapt nu sunt deloc…am mormăit eu.

Şi uite aşa, m-am ales eu cu un creion rupt.

Dar nu despre asta doream să vă povestesc ci despre faptul că am citit despre castane că ar avea …puteri magice. Bătrânii susţin că două castane purtate în buzunar şi schimbate o dată la săptămână cu altele proaspete, te scapă de reumatism. Ei asta-i prea de tot! am exclamat atunci când am citit asta. Dar curiozitatea mea, m-a  făcut să fac un mic experiment. E toamnă, am îmbătrânit şi eu, îmi simt articulaţiile, aşa că mi-am spus, hai să vedem minunea! Am cules câteva castane picate pe alei, în parc şi două nopţi la rând, am dormit cu câte o castană în mână. Acum nu pot să vă spun dacă autosugestia sau castanele şi-au făcut numărul magic, dar nu mai am dureri la articulaţiile mâinilor, aşa că acum mă gândesc serios să fac o tinctură din castane pentru hernia de disc a mamei mele. Poate ceva adevăr o fi, măcar aci, că la creionul flexibil m-am ars.

23 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Eu am spart un borcan cu sos chili, dar nu m-au pus sa-l platesc, ca cica se intampla si astfel de accidente .😀
    Sa incerc si creionul ? :)))

    • Puteam aseza si eu creionul inapoi pe raft, nimeni nu ma vazuse, dar daca tot l-am incercat…🙂 Cu sosul de chili ar fi fost mai greu sa-l pun la pachet.🙂🙂

      • Eu am vrut sa-l platesc ca asa mi se pare normal, gresesti-platesti, dar domnisoara a zis ca nu . Cine sunt eu sa ma impotrivesc ?!
        Totusi nu cred ca si a doua oara m-ar ierta😀

      • Nu ma indoiesc de faptul ca ai dorit sa platesti, dar d-soara, a avut dreptate. A fost un accident, dar in cazul meu a fost un experiment.🙂

  2. Aici am eu un avantaj…nu prea indraznesc sa…experimentez.:))

    Cat despre castana din mana…negresit te apuca si fa o tictura!
    Eu n-am castani prin apropiere,dar daca se dovedeste adevarul atunci ma duc sa caut unul prin padure.

    • Sigur o s-o fac.🙂

  3. Castanele trebuie să fie comestibile sau merg și alea sălbatice? Poate încerc și eu, că-i mai ieftin decât să merg anual la băi.

    • Petru, e bine sa nu renunti totusi la bai.
      Cat despre castane, se folosesc cele comestibile, intern.
      Salbatice, sunt bune cele care fac flori albe. Cele cu flori roz, sunt otravitoare.

  4. M-a prins povestea ta despre miracolul din castane, la fel ca povestea cu „linsul coatelor” (circula cândva printre internauţi o „colecţie” de lucruri imposibil de făcut şi unul dintrea acestea era : „nimeni nu-şi poate linge coatele”. Bineînţeles că m-am oprit din citit şi am încercat … evident , nu am reuşit) La fel şi acum. Voi plimba castanele … dar îmi doresc să aibă eficienţă fiindcă este prea simplu şi prea frumos să fie aşa!
    Am întârziat mult pe blogul tău. M-a furat postare după postare şi … e tare plăcută discuţia cu tine. Ţi-am citit cu încântare hayku-urile şi m-ai ispitit.
    Atunci cand dor visele, cand gandul zboara, tacerea se asterne treptat asemeni fulgilor de nea, troienind sufletele, in asteptarea razei de soare ce va face din nou sa infloreasca visele… Gandind astfel, am asternut pe hartie singurul meu hayku: Tacerea in noi
    Platosa pentru suflet
    Incercat de dor.

    • Sunt curioasa si eu cât de eficientă va fi tinctura. Cât despre castanele în buzunar, nu bag mâna în foc.
      Nu doresc să fiu eu cea care scoate, castanele din… jar.🙂
      Mulţumesc pentru haiku-ul tău.🙂

      • Iţi voi povesti despre efectul castanelor şi sper să nu fie ca cel al „razelor de lună asupra galoşilor din gumă” .

      • 🙂🙂🙂 Sunt chiar curioasă. Oare la mine a fost autosugestie sau chiar a avut efect? Aşa că o poveste în plus ne va lămuri.🙂

  5. Sa vezi tu cum se verifica berea la doze si dupa ce sunt golite sunt lasate cutiile in rafturi sau ambalajele de la ciocolata asisdelea. Sa vezi cum sunt lasate aparatele electrocasnice fara butoane sau obiectele cu baterii incluse… fara baterii 😆
    Cu castanele e o treaba buna. Dar nu ar merge mai bine piure de castane ?😯

    • Bine, bine G.🙂 Alea-s de fapt jafuri ca la drumul mare.
      Abia aştept sa pot fierbe castane. Doar ca alea-s comestibile. Tinctura o voi face din castanele culese din parc. Alea nu se pot mânca.

  6. Eu fac mereu pe filosoful
    Și firul îl desfac în patru
    Bogatului îi iau prisosul
    Și îl distribui către altu’

    Nu-s vreun haiduc precum ați crede
    Prisosul este sufletesc
    Chiar fără mine, cum se vede
    Cei care-l au îl dăruiesc

    Veniți și luați! după nevoi
    Pe blogul ăsta veți găsi.
    Surplusul vine către voi
    Citiți, citiți! …eu voi citi

    • Multumesc din inima pentru frumoasele versuri.🙂

      • Mă bucur că ți-au plăcut… „frumoasele versuri”. Eu spun „sincerele versuri”.
        Cu drag.
        gelu odagiu

      • Multumesc atunci si pentru sincerele versuri.🙂

  7. Si cine n-are castane ce face? Pot sa incerc cu gutui? Aaaa, cred ca nu pot , ca nu mai e decat o gutuie in pom.🙂 Pe bune, te-au ajutat castanele, ca ma duc sa caut?

    • Pe bune, după cum spuneam, habar n-am dacă autosugestia sau chiar castanele m-au ajutat. Nu mă mai dor articulaţiile. Asta m-a convins să fac tinctură. Deja am pus castanele cu alcool etilic ( ţuica) şi după 14 zile şi încă 6 strecurată şi pusă în frigider, o să văd dacă are efect şi la hernia de disc.
      Fără glumă, caută castane şi încearcă să vezi dacă funcţionează.🙂

    • Ia uite ce-am găsit!🙂
      http://leacuri-naturale.ro/index.php?route=product/product&product_id=809

  8. Scuze!
    Nu ma amestec doar asa, ca sa ma aflu in treaba.Stiu la ce sint bune castanele.Pe incercate.Si cum sint „Fosile”, am vechime…
    E vorba de castanele necomestibile- nu stiu de ce li se spune salbatice, caci cresc mai mult prin parcuri si n-am auzit de paduri de castani.
    Daca iti pui castane prin dulapuri printre haine, nu-ti intra pe acolo moliile.
    Zdrobesti castanele si le pui in spirt si dupa o vreme ( macar 6 luni) unde pui amestecul, ajuta.E drept,nu face din niste genunchi de 80 de ani, unii de 20, dar ajuta.
    In cazul raftului, roaga un angajat sa-ti demonstreze calitatile produselor pe care le comercializeaza.

    • Nu e nevoie sa te scuzi.🙂 Orice sfat e binevenit. Uite ca de castanele puse în dulap nu ştiam. Cât despre rafturi să nu crezi că sunt atât de necugetată încât să le vandalizez, a fost o întâmplare nefericită dar uneori mă încearcă o curiozitateeee…🙂
      Deci spui că ajută tinctura de castane. O să vă povestesc şi eu după ce o să încerc tinctura.🙂


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

Cafeaua de dimineață

Cuvinte dintr-o ceașcă de cafea

Derivată din D.

Diana, îmi pare bine*

Sâmburi

Niciun sâmbure nu e ceea ce pare a fi.

ZurliuBlog

"Trăiesc vremi de nebunie, dar, ca să le-nfrunt, îmi spun: Voi trăi cum mi se cere!... D-aia-s uneori... nebun.."--Goethe

Imagini și cuvinte

Despre oameni - fascinante creaturi/ Despre locuri - autentice trăiri

Paul Gabor

Rătăcit în Căpșunistan

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri

BUCĂTĂRELI LA BORCAN

Primul blog românesc despre murături, dulcețuri și alte chestii la borcan. Probabil singurul.

gradina2016

Despre gradina in anul 2016

"Enciclopedie deschisă"

blog arădean de cultură generală

MM's Blog

The best gift you are ever going to give someone— the permission to feel safe in their own skin. To feel worthy. To feel like they are enough. — Hannah Brencher

(re)flexii

Legea Watergate: "Corupția guvernamentală e denunțată întotdeauna la timpul trecut."

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

Ana.

Gandurile unei mame curioase

pisicablonda

let it come natural

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

j u r n a l d e b u b u r u z ă

"lumea e plină de simboluri. buburuza e metafora mea."

Fărâme de suflet şi de viaţă

" You'll stay with me? Until the very end... "

Evelics's Blog

Just another WordPress.com weblog

Doar un leu

Blog despre importanta fiecarui leu

mondeadrian

există zi există noapte exist şi eu pentru a le-ncurca pe toate!

9

Just another WordPress.com site

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O ciudata

Ciudata viata.....

natural 100%

pentru un corp sănătos

blue cafe

Don't worry about knowing a lot , you know what is useful , and that's what counts :)

Din viață ca-n piață

-the funny side of stories-

doar nicole...

...foind de zor/...cu rânduri și cu imagini, ce dansează printre pagini...

prinviatacaltor

"Viitorul apartine celor ce cred in frumusetea propriilor vise."

Un an în Vanuatu

- jurnal de savoir-être -

BodyGeek – Sănătate și frumusețe

Just another WordPress.com site

Dubii, Spaime si Solutii

Dubii, Spaime si Solutii

Casa care adăposteşte gânduri • Editura Excelsior Art

„Cartea bună este ca o conversaţie cu un om deştept” • Cartea – prietenul care nu trădează!

seradevise

un colaj-dialog in timp si dincolo de timp

ORIZONT ALTERNATIV

cultura, atitudine civica, informatie

