1000 de motive…

Octombrie 14, 2014 la 6:37 pm | Postat in Uncategorized | 15 comentarii

…pentru a fi fericită (4

Am început mai demult un exerciţiu de…fericire. Ştiu că mai am mult până la cele 1000 de motive de fericire, dar încetul cu încetul le voi termina şi sper să am mai mult de 1000 de motive enumerate. Am uitat o perioadă destul de lungă să mai vorbesc despre ele, dar asta nu înseamnă că am abandonat.

Celelalte motive le găsiţi aici https://freestar9.wordpress.com/2013/09/18/1000-de-motive-3/ şi aici

https://freestar9.wordpress.com/category/1000/, cred că voi fi nevoită le le adaug într-o categorie specială.🙂

Cei care vor să mă ajute pot să-şi enumere fericirile.🙂

109. Am vorbit cu fiică-mea azi la telefon şi-mi spunea că va veni câteva zile acasă. Mă bucură gândul c-o voi putea strânge din nou în braţe.

110. Copiii mei, au dat anul acesta bacul şi au trecut cu bine, aşa că zile întregi am zâmbit fericită.

111. Acum amândoi sunt la facultate, aşa că lăsând greutăţile materiale la o parte şi faptul că nu sunt lângă mine, zâmbesc fericită.

112.Sunt sănătoasă încă, atât eu cât şi cei dragi mie, aşa că de ce nu aş fi fericită?

113. Mâine va fi încă o zi cu soare, aşa că trăiască …vara!🙂

Cam astea sunt motivele mele de fericire de acum. Deocamdată pot fredona liniştită

Ei? Voi cum mai staţi cu fericirea?🙂

114. Doctor de romanica “e simplu sa fi fericit, dar e greu sa fi simplu”!!

115. Petru ,,Și eu sunt fericit, mai ales când văd oameni optimiști în jur, precum ești tu acum! Starea de fericire e molipsitoare dacă ești deschis către ea! 🙂,,

116. Potecuta ,,Mă bucur pentru fericirile astea ale tale!,,

117. Ideidincorcodus ,,Azi sunt fericita pentru ca maine se intoarce prietenul meu acasa dupa trei saptamani de absenta. In general sunt fericita cate un pic in fiecare zi in care ma simt stapana pe mine, relaxata si multumita.,,

118. Lotusull ,,Fericirile mele sunt marunte, dar uite ca inca sunt 🙂 Ma suprind chiar si pe mine uneori 🙂,,

119. Mel 🙂 😉 … fericirea-i mai degraba o atitudine de spirit pe care trebuie s-o cautam în inimile noastre, nu afar’… 🙂

15 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. I’m happy !! dupa cum se vede !! si cred ca mulţi pot fi asa doar sa-si doresca si …sa-si gasesca motivatie!!
    „e simplu sa fi fericit, dar e greu sa fi simplu”!!

    • Îmi place cum ai definit starea de fericire.🙂 Se pare că asta este una dintre tainele fericirii, să fii simplu.🙂

  2. Și eu sunt fericit, mai ales când văd oameni optimiști în jur, precum ești tu acum! Starea de fericire e molipsitoare dacă ești deschis către ea!🙂

    • Sper sa ne molipsim unii de la altii, Petru.🙂

  3. Mă bucur pentru fericirile astea ale tale!

    • Mă bucur pentru că ti-am dat o farama de bucurie.🙂

  4. Azi sunt fericita pentru ca maine se intoarce prietenul meu acasa dupa trei saptamani de absenta. In general sunt fericita cate un pic in fiecare zi in care ma simt stapana pe mine, relaxata si multumita.

    • Să te bucuri de clipe fericite, ideidincorcodus.🙂

  5. Fericirile mele sunt marunte, dar uite ca inca sunt🙂 Ma suprind chiar si pe mine uneori🙂

    • Fericirile mărunte ne fac viaţa frumoasă.🙂

  6. Pentru unii oameni , motive d e fericire sant , inclusiv gasirea unei bucati de paine …chiar daca la gunoi , aruncata de altii mai … ” avuti ” , pentru altii { cum este cazul meu bunaoara } …sa le vina pensia mai repede si eventual ceva mai….” consistenta ” . Fireste eu imi doresc sa fiu pensionar…macar inca vreo treizeci de ani dar…asta-s eu 😉 iar fericirea suprema pentru mine , ar fi sa reusesc in sfarsit sa iau o pensie …macar cea normala daca nu una decenta . Dumneata esti ceva mai ” pretentioasa ” , ceea ce mi s e pare absolut normal , avand in vedere ca….cel putin o mie de motive pentru a fi cu adevarat fericit ar trebuii sa aiba , orice om traitor pe acest pamant . Ai grije insa …sa nu te trezesti ca , de fapt mai sant vreo cateva mii d e motive care , te-ar face fericita cu adevarat : deja ar fi prea mult 😡 iar o viata fara nici un fel d e necazuri , fara motive d e nefericire…chiar ar fi lipsita de sens . Motivul 112 …ala mi-a placut cel mai mult , asi putea spune ca , ma reprezinta . Sa fi sanatoasa in continuare si dumneata si cei ce-ti sint ….dragi dumitale 😉 !

    • Da, starea de fericire diferă de la o persoană la alta. Unii sunt fericiţi şi dacă văd o floare sau un fluture. Alţii în schimb sunt nefericiţi în palate.🙂
      Unii sunt fericiţi pentru că au ajuns la pensie şi se pot bucura de ea, alţii se gândesc cu groază la pensionare. Probabil fericirea e dată şi de aşteptările pe care le ai de la viaţă şi cu cât aşteptările sunt mai mari fericirea e mai departe. Cred cu putere că de fapt fericirea stă în lucrurile mărunte, tocmai de aceea am spus că aş putea să ajung la 1000 de motive ca să fiu fericită.🙂
      Cât despre motivul 112, cred că oamenii preţuiesc prea puţin un lucru atât de…banal şi abia atunci când îl pierd îşi dau seama ce fericiţi erau.🙂
      Mulţumesc pentru urări şi la fel doresc şi alor tăi, Marian.🙂

  7. 🙂❤ …😉❤ … fericirea-i mai degraba o atitudine de spirit pe care trebuie s-o cautam în inimile noastre, nu afar'…🙂
    http://myvirtualplayground.wordpress.com/2014/10/16/pensees-joyeuses-le-long-du-chemin-de-la-fontaine/

    • Aşa cred şi eu, Mel.🙂

      • de câtiva ani suntem pe-aceeasi lungime de unde si-aceeasi frecventa… QED.🙂❤


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

Cafeaua de dimineață

Cuvinte dintr-o ceașcă de cafea

Derivată din D.

Diana, îmi pare bine*

Sâmburi

Niciun sâmbure nu e ceea ce pare a fi.

ZurliuBlog

"Trăiesc vremi de nebunie, dar, ca să le-nfrunt, îmi spun: Voi trăi cum mi se cere!... D-aia-s uneori... nebun.."--Goethe

Imagini și cuvinte

Despre oameni - fascinante creaturi/ Despre locuri - autentice trăiri

Paul Gabor

Rătăcit în Căpșunistan

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri

BUCĂTĂRELI LA BORCAN

Primul blog românesc despre murături, dulcețuri și alte chestii la borcan. Probabil singurul.

gradina2016

Despre gradina in anul 2016

"Enciclopedie deschisă"

blog arădean de cultură generală

MM's Blog

The best gift you are ever going to give someone— the permission to feel safe in their own skin. To feel worthy. To feel like they are enough. — Hannah Brencher

(re)flexii

Legea Watergate: "Corupția guvernamentală e denunțată întotdeauna la timpul trecut."

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

Ana.

Gandurile unei mame curioase

pisicablonda

let it come natural

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

j u r n a l d e b u b u r u z ă

"lumea e plină de simboluri. buburuza e metafora mea."

Fărâme de suflet şi de viaţă

" You'll stay with me? Until the very end... "

Evelics's Blog

Just another WordPress.com weblog

Doar un leu

Blog despre importanta fiecarui leu

mondeadrian

există zi există noapte exist şi eu pentru a le-ncurca pe toate!

9

Just another WordPress.com site

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O ciudata

Ciudata viata.....

natural 100%

pentru un corp sănătos

blue cafe

Don't worry about knowing a lot , you know what is useful , and that's what counts :)

Din viață ca-n piață

-the funny side of stories-

doar nicole...

...foind de zor/...cu rânduri și cu imagini, ce dansează printre pagini...

prinviatacaltor

"Viitorul apartine celor ce cred in frumusetea propriilor vise."

Un an în Vanuatu

- jurnal de savoir-être -

BodyGeek – Sănătate și frumusețe

Just another WordPress.com site

Dubii, Spaime si Solutii

Dubii, Spaime si Solutii

Casa care adăposteşte gânduri • Editura Excelsior Art

„Cartea bună este ca o conversaţie cu un om deştept” • Cartea – prietenul care nu trădează!

seradevise

un colaj-dialog in timp si dincolo de timp

ORIZONT ALTERNATIV

cultura, atitudine civica, informatie

