Am împlinit…

Octombrie 28, 2014 la 7:16 pm | Postat in de-ale noastre | 50 comentarii

anniversary-1x

…trei ani! Adică nu eu, ci locşorul ăsta, unde îmi aştern gândurile şi scrierile mele stângace. E un loc unde mă relaxez şi unde pot să discut cu oameni pe care i-am îndrăgit, chiar dacă nu-i cunosc în viaţa reală. Unora nu le ştiu numele şi chipul, îi ştiu doar după numele care îl au pe blog. Dar mai mult decât chipul lor sau ceea ce fac în viaţa de zi cu zi, îmi place să le citesc gândurile frumoase. Aşa mi se pare că le ating sufletele.🙂

Nu mă interesează ce vizualizări au, ce trafic are blogul lor, câte comentarii sau like-uri au. Mă interesează să mă simt bine în locurile pe care le vizitez, să învăţ ceva nou, să-mi îndulcesc sufletul cu gânduri şi imagini frumoase.

Le mulţumesc celor care îmi lasă un semn al trecerii lor pe…meleagurile viselor mele.

Ce doresc acestui locsor? Să atingă majoratul!🙂

Până atunci vă invit la chef. O cafeluţă, un tort, un pahar de şampanie în cinstea sărbătoritului?🙂

50 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Phuaiii, trebuie sa-ti zic „tanti”, ca esti cu juma de an mai mare ca mine!🙂 La cafeluta zic „pas”, ca sunt si asa prea energizata, da’ iau supliment de tort. Hai, multi ani traiasca si ne vedem la majorat!

    • Ia si un paharel de sampanie, sa-ti pice bine bucaţica te tort, adelina.🙂
      Si sa nu indraznesti sa-mi spui tanti 9!🙂🙂

      • Pai cum sa zic, „tanti veche”?🙂

      • Veche, nouă dar lasă tantili pentru… tanti.🙂🙂

  2. Mulţi înainte! Să dea Domnul să ne întâlnim şi la majorat😀
    Mulţumim pentru primirea călduroasă😉

    • Potecuto, la majorat ma gandesc ca nu-si va dori cine stie ce cadou mare.🙂🙂 Mulţumesc frumos de urări. Sper ca te-ai servit, da?🙂

      • Siguuur, m-am simţit ca acasă😉

      • Potecuţo, mereu ai tu vorbele la tine, aşa că te poţi simţi oriunde ca…acasă.🙂

  3. Mulţi, frumoşi şi inspiraţi să fie anii blogului acesta! Şi autoarea să fie mereu mângâiată de muză…

    • Mulţumesc Irina.🙂 Să ne citim cu drag şi pe mai departe.🙂

  4. La mulţi ani şi mulţi prieteni! 🙂

    • Mulţumesc lucia pentru urări.🙂

  5. Mulţi înainte, plini de inspiraţie şi frumos.🙂

    • Mulţumesc Loredana.🙂

  6. Felicitări!

    • Mulţumesc.:)

  7. Sa traiasca si sa infloreasca, iar pe cititori sa-i imbogateasca (spiritual, desigur)🙂 !

    • Mulţumesc Mirela.🙂 Cât despre cititori…sper să-i şi…înveselească.🙂🙂

      • Da, si veselia rimeaza😀 , asa sa fie, sub bagheta ta😉 ca sa zic asa.

      • Sa fim sănătoşi, Mirela, veselia vine şi ea.🙂

      • Asa-i, sanatatea e totul, absolut😉

      • 🙂 Adevărat.

  8. Mulți ani frumoși, sănătoși, plini de inspirație și bucurii!

    • Mul’umesc Andreotti.🙂 Să ne citim cu bine.🙂

      • Așa să fie! Țucu-te-aș cu drag! :*

  9. Fie sa implineasca majoratul – locusorul asta al tau si sa stam la povesti si atunci🙂

    • Tot la fel de tineri, noi.🙂 Doar blogul să îmbătrânească!🙂🙂

  10. Trei ani ?! La cat mai multi ani si …nu uita vorba ” bunicii ” : In viatza fiecarei femei ar trebui sa fie o singura mare iubire : MARINARII 😉 !!!

    • Mul’umesc Marian.🙂 Cât despre bunica…e înţeleaptă, nu-i aşa?🙂🙂

  11. Iti urez la cat mai multe satisfactii sufletesti culese de aici si la cat mai multe texte pentru, noi cititorii. Astept petrecerea de majorat!🙂

    • Mulţumesc ideidincorcoduş.🙂 Să dea Dumnezeu să ne întâlnim aici şi la majorat.🙂

  12. Dacă dai tort și șampanie, musai se prefigurează majoratul! Să fii și să fim și atunci tot așa de tineri!🙂

    • Chiar aşa Petru!🙂 Să ne adunăm şi la majorat şi să petrecem ca la…20 de ani.😉

  13. La multi ani si multa inspiratie!!!! Ma bucur mult ca iau parte la aniversare!!!!🙂

    • Dulce şi sărat, te rog, nu te sfii.🙂 Intră la petrecere.🙂🙂
      Mulţumesc pentru urări.🙂

      • Promit sa las sarea la usa de data asta, special pentru tine🙂 Cu drag🙂 Sava

      • Lasă şi sarea la tine.🙂 Mereu e utilă în bucătărie.🙂🙂

  14. Neata, 9 ! Chiar daca nu a mai ramas tort, aici gasesc de toate pentru orice stare . La multi ani !😀

    • Multumesc July.🙂 Măcar un ness tot o fi rămas pe undeva.😉

      • Ca-n povesti, nu stiam eu cine mi-a pregatit cu gandul, un ness atat de bun in dimineata asta🙄
        Zi buna de tot sa ai, 9 !😀

      • La ness sunt expertă. Doar mi-o prepar în fiecare dimineaţă.🙂🙂
        Zi frumoasă şi ţie.🙂

  15. Multi si foarte buni inainte!🙂

    • Mul’umesc Oana.🙂

  16. Stiuy ca am venit mai tarziu si am ramas fara feliuta de tort, dar macar un pahar de apa sigur ai si pentru mine, pentru ca sa povestim despre cate si mai cate. 🙂

    • Mai am şi o sticlă de pălincă, dosită undeva.🙂🙂

      • Inseamna ca avem de povestit pana la majorat 😆

      • 🙂🙂🙂 Poi da, că minorii nu au dreptul la palica.🙂

      • 😆 😆 Corect !

  17. 9, să ne strălucești muuulți ani înainte!🙂

    • Mulţumesc Bursucel::)


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

Cafeaua de dimineață

Cuvinte dintr-o ceașcă de cafea

Derivată din D.

Diana, îmi pare bine*

Sâmburi

Niciun sâmbure nu e ceea ce pare a fi.

ZurliuBlog

"Trăiesc vremi de nebunie, dar, ca să le-nfrunt, îmi spun: Voi trăi cum mi se cere!... D-aia-s uneori... nebun.."--Goethe

Imagini și cuvinte

Despre oameni - fascinante creaturi/ Despre locuri - autentice trăiri

Paul Gabor

Rătăcit în Căpșunistan

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri

BUCĂTĂRELI LA BORCAN

Primul blog românesc despre murături, dulcețuri și alte chestii la borcan. Probabil singurul.

gradina2016

Despre gradina in anul 2016

"Enciclopedie deschisă"

blog arădean de cultură generală

MM's Blog

The best gift you are ever going to give someone— the permission to feel safe in their own skin. To feel worthy. To feel like they are enough. — Hannah Brencher

(re)flexii

Legea Watergate: "Corupția guvernamentală e denunțată întotdeauna la timpul trecut."

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

Ana.

Gandurile unei mame curioase

pisicablonda

let it come natural

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

j u r n a l d e b u b u r u z ă

"lumea e plină de simboluri. buburuza e metafora mea."

Fărâme de suflet şi de viaţă

" You'll stay with me? Until the very end... "

Evelics's Blog

Just another WordPress.com weblog

Doar un leu

Blog despre importanta fiecarui leu

mondeadrian

există zi există noapte exist şi eu pentru a le-ncurca pe toate!

9

Just another WordPress.com site

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O ciudata

Ciudata viata.....

natural 100%

pentru un corp sănătos

blue cafe

Don't worry about knowing a lot , you know what is useful , and that's what counts :)

Din viață ca-n piață

-the funny side of stories-

doar nicole...

...foind de zor/...cu rânduri și cu imagini, ce dansează printre pagini...

prinviatacaltor

"Viitorul apartine celor ce cred in frumusetea propriilor vise."

Un an în Vanuatu

- jurnal de savoir-être -

BodyGeek – Sănătate și frumusețe

Just another WordPress.com site

Dubii, Spaime si Solutii

Dubii, Spaime si Solutii

Casa care adăposteşte gânduri • Editura Excelsior Art

„Cartea bună este ca o conversaţie cu un om deştept” • Cartea – prietenul care nu trădează!

seradevise

un colaj-dialog in timp si dincolo de timp

ORIZONT ALTERNATIV

cultura, atitudine civica, informatie

