Inventar…

Decembrie 20, 2014 la 8:49 pm | Postat in plante, secrete ...free | 13 comentarii
Etichete: ,

…de sfârşit de an. 1

Cu doi copii în casă, asta până anul acesta în toamnă, până nu şi-au luat zborul din cuib, am avut în casă, o mulţime de animăluţe de-a lungul timpului.

Se ştie că în general copii sunt cei care îşi doresc animalele iar apoi părinţii ajung să le îngrijească. Nici ai mei nu au făcut excepţie de la această regulă, aşa că începând cu peruşi, hamsteri, peştişori, porcuşor de Guineea, iepuraş pitic şi câine pe toate le-au avut şi ei. Fiecare a avut câte o poveste a lui. Fiecare a fost iubit şi jelit atunci când n-a mai fost. Ultimul a fost un hamster, care a murit de bătrâneţe şi aşa s-a încheiat seria cu animăluţe. Îmi plac animalele, dar acum că nu mai sunt nevoită să le ţin în casă , mă simt uşurată. Gata, nu mai am iepuri care scăpaţi să-mi roadă cablul telefonului, peruşi care să-mi împrăştie rămăşiţele meiului prin casă sau hamsteri care să-mi scape pe sub mobilă. Acum am doar flori în casă.

Un ficus de 13 ani, lacrima Maicii Domnului, violete de parma, trandafiri japonezi, trâmbiţa îngerilor, voalul miresei, begonii, muşcate tărăneşti, amarilis, cactuşi şi un arbore de cauciuc, arborele de jad, pe numele lui adevărat.

Mă gândeam azi să încep să vă povestesc despre fiecare în parte şi voi începe cu ficusul.

Se spune că:

  • Ficusul este o  planta benefică pentru energetica omului. Lui i se datorează atmosfera plăcută şi bunăstarea din casă. Iritarea şi furia dispar tot datorită prezenţei ficusului. Asupra persoanelor irascibile au un efect calmant, acţionează cu blândeţe, abia perceptibil, calmând accesul de agresivitate. Este important să fie aşezat într-un loc unde să nu primească direct lumina de la soare. 
  • Pentru cei pragmatici însă ficusul are proprietatea de a elimina formaldehida “ascunsă” în tapet, mobilă sau zugrăveală. Ficusul este cea mai buna alegere pentru locurile în care există mochetă, pentru că absoarbe compuşii organici volatili emanaţi de adezivul utilizat pentru a o lipi.Cam atât despre ficus. E o plantă rezistentă şi puţin pretenţioasă. Aşa că v-o recomand din suflet.

13 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Eu ma gandesc sa ma mut in camera Mariei la toamna, dupa ce pleaca . A mea este langa poarta, a ei langa gradina, mai frumos .😀
    Inca nu i-am spus ca am pus gand rau camerei :)))

    • 🙂🙂🙂 Să nici nu-i spui. Fă-i o surpriză.😉

      • Deja mi-e frica ! :)))

      • Acum serios, te sfatuiesc sa n-o faci, deocamdata. Fiica-mea mi-a spus venind acasa ca se bucura ca nu am schimbat nimic, pentru ca asa se simte bine cand vine acasa.🙂

      • Multumesc, 9, pentru sfat .😀

      • Cu placere.😉

  2. Așadar, de la flori ți se trage caracterul liniștit și buna-dispoziție!🙂

    • Poate că da.🙂

  3. Ii spun Mosului sa se prezinte cu ficusul la usa😀

    • Gandire practica, potecuto.😉

  4. Iti las aici un gand bun si-un zambet🙂 Cica seara asta e magica – sa-ti fie frumos, om bun🙂

    • Multumrsc Lotusel. Sarbatori fericite si tie.🙂

  5. […] Am început un inventar al florilor mele. […]


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

Cafeaua de dimineață

Cuvinte dintr-o ceașcă de cafea

Derivată din D.

Diana, îmi pare bine*

Sâmburi

Niciun sâmbure nu e ceea ce pare a fi.

ZurliuBlog

"Trăiesc vremi de nebunie, dar, ca să le-nfrunt, îmi spun: Voi trăi cum mi se cere!... D-aia-s uneori... nebun.."--Goethe

Imagini și cuvinte

Despre oameni - fascinante creaturi/ Despre locuri - autentice trăiri

Paul Gabor

Rătăcit în Căpșunistan

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri

BUCĂTĂRELI LA BORCAN

Primul blog românesc despre murături, dulcețuri și alte chestii la borcan. Probabil singurul.

gradina2016

Despre gradina in anul 2016

"Enciclopedie deschisă"

blog arădean de cultură generală

MM's Blog

The best gift you are ever going to give someone— the permission to feel safe in their own skin. To feel worthy. To feel like they are enough. — Hannah Brencher

(re)flexii

Legea Watergate: "Corupția guvernamentală e denunțată întotdeauna la timpul trecut."

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

Ana.

Gandurile unei mame curioase

pisicablonda

let it come natural

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

j u r n a l d e b u b u r u z ă

"lumea e plină de simboluri. buburuza e metafora mea."

Fărâme de suflet şi de viaţă

" You'll stay with me? Until the very end... "

Evelics's Blog

Just another WordPress.com weblog

Doar un leu

Blog despre importanta fiecarui leu

mondeadrian

există zi există noapte exist şi eu pentru a le-ncurca pe toate!

9

Just another WordPress.com site

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O ciudata

Ciudata viata.....

natural 100%

pentru un corp sănătos

blue cafe

Don't worry about knowing a lot , you know what is useful , and that's what counts :)

Din viață ca-n piață

-the funny side of stories-

doar nicole...

...foind de zor/...cu rânduri și cu imagini, ce dansează printre pagini...

prinviatacaltor

"Viitorul apartine celor ce cred in frumusetea propriilor vise."

Un an în Vanuatu

- jurnal de savoir-être -

BodyGeek – Sănătate și frumusețe

Just another WordPress.com site

Dubii, Spaime si Solutii

Dubii, Spaime si Solutii

Casa care adăposteşte gânduri • Editura Excelsior Art

„Cartea bună este ca o conversaţie cu un om deştept” • Cartea – prietenul care nu trădează!

seradevise

un colaj-dialog in timp si dincolo de timp

ORIZONT ALTERNATIV

cultura, atitudine civica, informatie

