Regret…

August 26, 2015 la 8:41 am | Postat in gânduri aiurea, Uncategorized | 12 comentarii
Etichete: ,

…că n-am citit mai mult în tinereţe. Nu că n-aş fi citit. Citeam mult, dar atunci cărţile bune se găseau mai greu. Citeam tot ce se putea citi atunci din bibliotecă sau cărţi cumpărate. Apoi am ajuns la Cluj la şcoală, mi-am făcut abonament la biblioteca judeţeană şi mă simţeam ca piraţii care descoperiseră o comoară. A venit revoluţia şi cărţile au apărut ca ciupercile după ploaie. A fost perioada când am cumpărat cele mai multe cărţi. Apoi, apoi am păţit ca şi gărgăriţa care moare de inaniţie pe un morman de boabe. Din diversitatea mare a cărţilor apărute mi-a fost din ce în ce mai greu să mai aleg ce să citesc.

Acum am timp puţin de citit. Serviciul, casa, copiii, facturile…toate astea îmi năpădesc mintea şi greu îmi mai găsesc o clipă de răgaz în care să mai pun mâna pe o carte. Îi spuneam fiicei mele zilele acestea să citească acum, până e tânără pentru că mai târziu va avea alte priorităţi. S-a uitat cu neîncredere la mine. ,,Cum să nu-ţi găseşti timp pentru citit?,, m-a întrebat.

Da, acum citesc pe apucate, cartea ,,Viaţa pe un peron,, a lui Paler. O carte care te îmbie să n-o laşi din mână, să mai citeşti încă o pagină şi încă, una…

Citesc în timp ce mâncarea e pe foc sau dimineaţa devreme. Televizorul a rămas stins, pe la voi intru mai rar. M-a prins ce mai! O să îmi pară rău atunci când o voi termina de citit.

Ăsta e motivul absenţei mele. Sper că nu vă supăraţi prea tare pe mine.

12 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ai o scuză foarte bună, așa că nu mă supăr deloc!😉

    • Mulţumesc.🙂

  2. Lectură plăcută!🙂

    • Multumesc.🙂

  3. Sa nu ramai prea mult pe acel peron. Fa cu mana tai-tai si revino! :)))

    • 🙂 Gata.🙂 M-am întors. Am terminat de citit, am spălat geamurile, aşa că voi avea timp şi de blog.🙂

      • Trenurile vin si pleaca, peroanele raman, de aceea aveam asa o grija sa nu inceapa sa-ti placa prea mult. :)))

      • Mi-e şi casa ca un peron, July. Copiii când pleacă când revin, aşa că nu apuc să prind rădăcini prea adânci într-o…activitate.🙂

  4. Doar pentru atât? Eu mi-s mare iubitoare de citit, trag la sorți, într-o seară blog, în alta citit.

    • Nu ştiam cât voi…rumega cele citite.😉

  5. Tu citeste,eu ma joc de-a „creatia”.Am prins voluntariat la o saptamana de creatie,un pui de scoala de vara,un inceput,dar ne place.Putina pictura,putin olarit si modelaj in lut,putina sculptura in lemn,muzica si multi,multi copii.Apoi ,acasa ,nu-mi mai ajunge timpul….
    Tu citeste pana poti,Steluta ,ca iar ti se intorc „pasarelele calatoare”si n-o sa mai ai timp.:)

    • 🙂 Ele vin, pleacă şi tot aşa.😉 M-am cam obişnuit cu acest dute vino.🙂


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

Cafeaua de dimineață

Cuvinte dintr-o ceașcă de cafea

Derivată din D.

Diana, îmi pare bine*

Sâmburi

Niciun sâmbure nu e ceea ce pare a fi.

ZurliuBlog

"Trăiesc vremi de nebunie, dar, ca să le-nfrunt, îmi spun: Voi trăi cum mi se cere!... D-aia-s uneori... nebun.."--Goethe

Imagini și cuvinte

Despre oameni - fascinante creaturi/ Despre locuri - autentice trăiri

Paul Gabor

Rătăcit în Căpșunistan

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri

BUCĂTĂRELI LA BORCAN

Primul blog românesc despre murături, dulcețuri și alte chestii la borcan. Probabil singurul.

gradina2016

Despre gradina in anul 2016

"Enciclopedie deschisă"

blog arădean de cultură generală

MM's Blog

The best gift you are ever going to give someone— the permission to feel safe in their own skin. To feel worthy. To feel like they are enough. — Hannah Brencher

(re)flexii

Legea Watergate: "Corupția guvernamentală e denunțată întotdeauna la timpul trecut."

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

Ana.

Gandurile unei mame curioase

pisicablonda

let it come natural

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

j u r n a l d e b u b u r u z ă

"lumea e plină de simboluri. buburuza e metafora mea."

Fărâme de suflet şi de viaţă

" You'll stay with me? Until the very end... "

Evelics's Blog

Just another WordPress.com weblog

Doar un leu

Blog despre importanta fiecarui leu

mondeadrian

există zi există noapte exist şi eu pentru a le-ncurca pe toate!

9

Just another WordPress.com site

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O ciudata

Ciudata viata.....

natural 100%

pentru un corp sănătos

blue cafe

Don't worry about knowing a lot , you know what is useful , and that's what counts :)

Din viață ca-n piață

-the funny side of stories-

doar nicole...

...foind de zor/...cu rânduri și cu imagini, ce dansează printre pagini...

prinviatacaltor

"Viitorul apartine celor ce cred in frumusetea propriilor vise."

Un an în Vanuatu

- jurnal de savoir-être -

BodyGeek – Sănătate și frumusețe

Just another WordPress.com site

Dubii, Spaime si Solutii

Dubii, Spaime si Solutii

Casa care adăposteşte gânduri • Editura Excelsior Art

„Cartea bună este ca o conversaţie cu un om deştept” • Cartea – prietenul care nu trădează!

seradevise

un colaj-dialog in timp si dincolo de timp

ORIZONT ALTERNATIV

cultura, atitudine civica, informatie

