Publicitatea…

Iulie 23, 2017 la 2:30 pm | Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

…un rău necesar?

Nu ştiu cum vă descurcaţi voi cu acele imagini înfiorătoare, viermi, răni, negi şi alte nebunii,  care apar atunci când doreşti să citeşti câte ceva. Eu le urăsc! De exemplu, azi mi-a atras atenţia un fel de ,,articol,, sub formă de glumă. Doream să citesc, dar când am intrat pe pagina respectivă, n-am reuşit , deoarece mă deranjau vizual acele prostii de care vă pomeneam mai sus. Aşa că am luat cu copy/paste şi am adus-o aici. Dar am descoperit că nici pe propriul blog, e adevărat, gratuit, nu mai eşti stăpân. Dacă vrei să nu ţi se afişeze tot felul de imagini publicitare, trebuie să plăteşti. Habar n-am ce se afişează, sper că nu tâmpenii.

Voi cum vă descurcaţi cu publicitatea?

 Aveţi aici copy/paste-ul.

20 DE LUCRURI CARE M-A ÎNVĂŢAT MAMA:

1. Mama m-a învățat să respect munca altora: „Dacă aveţi de gând să vă loviţi reciproc, ieșiţi afară, am spălat numai ce podelele.“
2. Mama m-a învă
țat să cred în Dumnezeu: „Rugați-vă ca această murdărie să se cureţe!“
3. Mama m-a învă
țat să gândesc logic: „Pentru ca aşa am zis eu, de aceea!“
4. Mama m-a învă
țat să mă gândesc la consecințe: „Dacă cazi de la geam acum, nu te voi lua cu mine la magazin!“
5. Mama mi-a explicat rela
ția cauză-efect: „Dacă nu se opreşti din scâncit acum, te plesnesc.“
6. Mama m-a învă
țat să depășesc imposibilul: „Închide gura și mănâncă supa.“
7. Mama m-a învă
țat rezistenţa: „Nu pleci de la masă până nu termini toată supa!“
8. Mama m-a învă
țat să mă uit în viitor: „Uh, mai aşteaptă un pic, acasă voi vorbi cu tine!“
9. Mama mea m-a învă
țat bazele autovindecării: „Dacă nu încetezi să ţii ochii cruciş , o să râmâi aşa pentru toată viaţa.“
10. Mama m-a învă
țat să fiu elastic: „Uite, ce gât murdar ai la spate!“
11. Mama mea m-a învă
țat extrasenzorialul: „Pune pe tine un pulover, știu că ţi-e frig!“
12. Mama mea m-a învă
țat cum să devin un adult: „Dacă nu vei mânca legumele, nu vei creşte.“
13. Mama m-a învă
țat elementele de bază ale geneticii: „Tu ai totul de la taică-tău!“
14. Mama mi-a spus cum să mă comport: „Încetează să te comporţi ca taică-tău!“
15. Mama mea m-a învă
țat să cred în imposibil: „Eu văd prin tine.“
16. Mama m-a învă
țat să văd binele în toate: „Iar ai făcut din camera ta cocină. “
17. Mama mi-a explicat cum să dobândeşti în
țelepciune: „Mai întâi trăieşte cu mine, apoi judecă!“
18. Mama mea m-a învă
țat „gluma“: „Când îţi vei tăia picioarele cu maşina de tuns iarbă, să nu îndrăzneşti să vii la mine plângând!“
19. Mama m-a învă
țat să trăiesc în realitate: „Ţi-am spus deja de un milion de ori – încetează să exagerezi totul!“
20. Mama mea m-a învă
țat să nu invidiez: „În lume sunt milioane de copii săraci care nu au astfel de părinți minunați precum ai tu!

 

 

 

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

Blog Anonim.

Ziua de azi e unica. Ai grija de timpul tau.

69

Cel mai bun mod de a face dragoste e sa faci sex!

Fum de Ţigară

Simte,dar taci.Scrie.

simple Ula

I want to be rich. Rich in love, rich in health, rich in laughter, rich in adventure and rich in knowledge. You?

Blog-ul lui Adrian

Gânduri, şoapte, verbe în strungi şi versuri…

Cafeaua de dimineață

Cuvinte dintr-o ceașcă de cafea

Derivată din D.

You know my name, not my story.

Sâmburi

Niciun sâmbure nu e ceea ce pare a fi.

ZurliuBlog

"Trăiesc vremi de nebunie, dar, ca să le-nfrunt, îmi spun: Voi trăi cum mi se cere!... D-aia-s uneori... nebun.."--Goethe

Imagini și cuvinte

Despre oameni - fascinante creaturi/ Despre locuri - autentice trăiri

WHEN CULTURES COLLIDE

A PERSIAN AND ROMANIAN BLOG

Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri

BUCĂTĂRELI LA BORCAN

Primul blog românesc despre murături, dulcețuri și alte chestii la borcan. Probabil singurul.

gradina2016

Despre gradina in anul 2016

"Enciclopedie deschisă"

blog arădean de cultură generală

MM's Blog

The best gift you are ever going to give someone— the permission to feel safe in their own skin. To feel worthy. To feel like they are enough. — Hannah Brencher

(re)flexii

Legea Watergate: "Corupția guvernamentală e denunțată întotdeauna la timpul trecut."

drumuldinmine

Salut frumusețea din tine și în tăcere îți iubesc întunericul, OM.

O mamă curioasă

Gandurile unei mame curioase despre viata cu doi copii, cu bune si cu rele.

pisicablonda

let it come natural

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

j u r n a l d e b u b u r u z ă

locul unde visele devin cuvinte.

Fărâme de suflet şi de viaţă

" You'll stay with me? Until the very end... "

Evelics's Blog

Just another WordPress.com weblog

Doar un leu

Blog despre importanta fiecarui leu

Raluca & Ivan

Droguri ieftine

mondeadrian

există zi există noapte exist şi eu pentru a le-ncurca pe toate!

9

Just another WordPress.com site

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

O ciudata

Ciudata viata.....

natural 100%

pentru un corp sănătos

blue cafe

Don't worry about knowing a lot , you know what is useful , and that's what counts :)

Din viață ca-n piață

-the funny side of stories-

doar nicole...

...foind de zor/...cu rânduri și cu imagini, ce dansează printre pagini...

prinviatacaltor

"Viitorul apartine celor ce cred in frumusetea propriilor vise."

Un an în Vanuatu

- jurnal de savoir-être -

